Paksa Diri Itu Lebih Baik


Haiii hooo. Now jam tepat 0455am and mata masih celik walaupun syaiton berusaha keras bergayut sesungguh hati. Ish ish. Usaha lah kauuu sampai ketiak basah pun selagi aku tak habis study aku takkan tidur. Maaf kerana menggagalkan kamu wahai nateberuk. *tibatiba. Kahkah. 

Ehhhhhh entry ni bukan nak cita pasal syaiton ketiak basah tu tapi akakkk *cehhh phuiii* nak cita pasal eloklah kita paksa diri kita untuk buat benda yang positif. Mulamula je rasa terpaksa. Lamalama nanti terbiasa lah. Macam nak solat kee. Study macam akakkkk *gayaOG* ni kewww. Or wateva lah asalkn benda tuh terang lagi tak kena suluh mendatangkan kebaikan untuk kita. Entry ni bukan nak tunjuk riak takabur mahupun karak kubur berasap, nii saje lahh peringatan untuk diri sendiri dan sep sep mungg. 

Tu je k bye.

Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

1 komen:

Leeya Hezlin said...

Setuju..mula2 tu memang rasa macam terpaksa..
Tapi bila dah lama2 benda akan jadi biasa..jadi rutin harian..
So kita seronok nak lakukan.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...