Terlalu Mencuba


Bukan nak persoalkan. Bukan juga nak mengeluh. Bukan nak berlagak mencuba. Tapi ya, memang terlampau mencuba. Susahkan bila nak jadi sempurna? Dan betul lah, tak ada manusia yang sempurna. Muka cantik pun kentut tetap busuk. So kat mana sempurna kat situ?

Hargai. Susah sangat nak faham apa itu hargai? Minda yang kononnya bagus sangat tu nak fikir apa itu hargai pun tak boleh? Celik sikit : ) Bukan nak biadap, tapi nak sedarkan.




Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

1 komen:

Hzndi said...

Silaturahmi aja deh, baru aktif blog lagi setelah 1 tahun :D masih inget ga ya ? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...