TOLONG JANGAN ABAIKAN ENTRY INI

Tadii tengah suka-2 dekat FB tiba-2 terjumpa satu gambar yang menyayat hatiii. Sebelum Mee teruskan entry ini, jom kite tengok dulu apa yang Mee nak kongsi.




Adik Asyikin dilahirkan normal tetapi pada usia 7hari. Adik nihh mengalami demam panas dan sarafnye mengalami kerosakan. Sekarang umur dia dah 3tahun dan dia juga dah 40kali buat operation. 


Adik Asyikin tak boleh makan, tak boleh nangis, dan matanya tak nampak. Sebab sarafnya sudah rosak. Dalam kepala dia juga banyak tiub-2 yang ditanam. Dia juga selalu kena sawan. Ayahnya hanya seorang despatch, ibunya terpaksa berhenti kerja demi menjaga anak kecil ini.


Mohon kawan-2 semua kalau yang ada rezeki lebih tuh tolong lah derma dengan ikhlas. Doa pun cukup lahh untuk mengurangkan sedikit penderitaan adik Asyikin. 

Bismillahirrahmanirrahim.. YA ALLAH, kurangkanlah penderitaan adik Asyikin serta permudahkan rezeki ibubapanya untuk menampung segala perbelanjaan harian mereka. AMIN..
Kat sini juga Mee ada sertakan nombor akaun ibunya dan nombor telefon.
MAYBANK - Syarifah Salwa : 112102087656
NO.TELEFON : 012 - 2828312 
Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

8 komen:

sop said...

moga beliau akan sembuh.. amin

-SUPERGIRL- said...

AMIN :)

Hzndi said...

Cepat smbuh yah :(

daya jamal said...

lebih afdal jika kita semua sama-sama mendoakan adik ini di dalam solat 5 waktu . :)

-SUPERGIRL- said...

hzndi - amin .

-SUPERGIRL- said...

daya - yee skurang2 nye ad yg ingat pasal entry nih n doakan mse nga solat

aiman fanboy k-pop said...

ermmm...sungguh menyayat hati.....dugaan allah ....
kita hanya mmpu menghulurkan doa je moga adik nih sembuh...amin..

-SUPERGIRL- said...

aminnnnn:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...