GEMPA BUMI?????


Okay gambar takde kena mengena. Sekarang nih kecoh dekat FACEBOOK yang negeri utara duk rase gempa bumi. Mee dengar-2 air laut mula pasang dan acheh kena TSUNAMI pulak. Area utara dapat alert sebab ada gegaran bawah laut. Lahaii jantong dah dubdab-2 dah nihhh.


Walaupun Mee bukan duk sebelah utara, Mee tetap risau. Sebab Mee taknak lah nanti keluar berita yang bukan-2. Same-2 lah kite doa ehhh. Semoga dijauhi daripada bencana yang tidak diingini. Aminnn =')
Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

28 komen:

Nurul Amanina said...

thanks bg info. mudah mudahan takde ape yg buruk terjadi, Aminnn

-SUPERGIRL- said...

aminn :)

Myra Azraff said...

kat sini pun tadi memang rasa gegaran tu..kuat..cuak dah ni..mungkin Allah nak bagi lagi amaran...:'\

Detective Fiqa said...

hmm risau sesangat

Cik Chokie said...

Ya allah mudah mudahhan semuanya dipelihara oleh allah :'/

Dak Fisha said...

mudah-mudahan begitu lah..aminn

eLLa n aLia said...

semoga Allah selamatkan kita.. tadi d queensbaymall penang time gegaran.. memang smua org keluar mall lah.. time tu panik.. huhu, alhamdulillah xde pape..

-SUPERGIRL- said...

myra - awk duk kat mne ?

-SUPERGIRL- said...

fiqa - sme2 lah doa :)

-SUPERGIRL- said...

chokie - amin :)

-SUPERGIRL- said...

fisha - ye amin :)

-SUPERGIRL- said...

ella - yee aminnnnn :)

CikPuan Azizah said...

setakat ni pantai kat PD surut.. harap2 PD takde ape2.. risau ni..takut nak tidoo 2am nnti..huuu

Shima Yahya said...

yeahh , penoh home dgn status gempa bumi .

sis92 said...

uhuh tk tau pun , fb pun deacitivated.

-SUPERGIRL- said...

kak jijah - doa byk2 ehh ?

-SUPERGIRL- said...

shima - ha tu lah kecoh satu fb

-SUPERGIRL- said...

sis - ok skg dh tau an ? hehe

Fadzmie Mohamad said...

Sama-sama kita berdoa untuk saudara kita di sana. Amin.

-SUPERGIRL- said...

aminnn

Cik Puan Muda Umi said...

nasib baik amaran tsunami dh ditarik balik kan..dah la dok penang ni..lagi la dup dap dup dap..haishhh

Cik Yatt said...

cik yatt rasa tau tdi..

shida'R said...

mekasih la sebab perihatin dekat org utara nihh ^_^

nana kamarul said...

marilah kita berdoa bersama-sama. Aminnn :)

nana kamarul said...

marilah kita berdoa bersama-sama. Aminnn :)

zaza iman said...

berdoa insyaAllah tak kan ada apa2...

♥ wawawawa ♥ said...

sy duduk kat sbh..still risau coz family kat perak..huuu

xmo jadi cm dlu!

kura said...

masa gempa semalam, sy tgh best bercuti. nasib tak ada apa. hehheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...