Makkkkk, Air Panas Lahhh


Saya sayang mak saya . Awak pulak macam mane? ;)

Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

43 komen:

ciksukaberangan said...

elok kan air panas ni? ehh. air suam :p haha :D

sis92 said...

hee suka buat macam tu jugak dulu kecik2 .. oh flashback2 :D

eyza said...

saye pon sayang mak saye.. hihi

-SUPERGIRL- said...

cik - yeee .. hihi . mane2 pon boleh :P

-SUPERGIRL- said...

sis - sume owg penah buat an ? hihi :D

-SUPERGIRL- said...

eyza - bagos lahh :)

Cik Chokie said...

ofcoz saya sayang ibu saya :'D dia supergirl saya.

Hehe teringat dulu masa kecik kecik. ayah yang selalu buat macam ni kalau g rumah orang. ibu tak denya nak buat ^^ nanti kena marah.

haha saya akui sampai sekarang kadang-kadang saya buat macam ni jugak. :D Ini awesome !

-SUPERGIRL- said...

care termudah utk sejukkan air kan ?? hehe

ary_lee said...

Dah lama xminum air mcm tu^^

-SUPERGIRL- said...

ha minum jgn tak mnum hhaaha

CCICute Design said...

teringat dedulu.. ^_^ pen tablet tu cci beli kat kedai komputer.. ^_^ try servey sana...

-SUPERGIRL- said...

thanks cci :)

zera eira said...

zera suka minum ais. hehe.

NuRul~ said...

Haha.. Teringat zaman kecik2 dulu..mama saya selalu tuang air teh atas piring.. Hihi

-SUPERGIRL- said...

zera - mee pon suke ;)

-SUPERGIRL- said...

nurul - mee pon igt jugak sbb tuh wat entry . hehe

Eein Azryn said...

saya pon sayang mak. <3 :)

Azee Hana said...

yup,,,dulu kecik2 wat camni..sekarang x buat dah ...haha

aimie amalina said...

kekeke
kaw2 mak perli abis
hehehehe

shida'R said...

mesti lah sayang juga kat makk dia segalanya lahhhhh ^_^

-SUPERGIRL- said...

bagoihhh anak2 makkkk .. hehehe

kura said...

sy lagi lagi syg mak sayeeee :0

Syuhada Nasya said...

hahah np bg air panas.. bg la iar suam .. ahah x pasal lebor bibir mak tuu

jaakechik said...

sayang mak saya jugak..hehe...jgn lupa pakat2 kita sambut hari ibu 13 mei ni ya!

Myra Azraff said...

yay sayang ! ='D

Sarah Mohd Saleh said...

mcm kucin kalau zmn dulu2 tuh...mmg syg kt mak..pergorbanan beliau xthinggaaa ;)

TokeY said...

haha...teringat zaman kecik.. sebelom g tadika..makan mak suap.. minum air teh O..panas.. macam ni la mak buat...waahh..rindu..kisah lama2... skrg pun ada wt lagi macam ni....tp kita wt sdiri je lah... untuk anak buah pulak..:)

fArAh kUchEnGg said...

sayang makkk seSENGAT .. haha,

♥ wawawawa ♥ said...

syg sgt!!!

ABU said...

saya tweet Lady Gaga.. ari tu suh dia dtng join bersih.. dia cakap jauh la..tak dan dia nak gi hongkoang :P

Ini Kisah Tia said...

hehee .. masa kecik suka buat macam tu .. tak panas dah kan?

Ini Kisah Tia said...

hehee .. masa kecik suka buat macam tu .. tak panas dah kan?

syafiqakarim said...

kecik dulu ayah selalu buat mcm ni
hahaha.
sayang dua dua mereka

Cik Kay Jue said...

wah2.. sweet... teringat masa kecik2 dulu. bila air panas selalu buat macam tu.. hehehe..

-SUPERGIRL- said...

hehe semua org slalu buat ehh :)

Faza said...

sajer kannn sro mak tiupkan bagi sejuk ..awww sweet :)

Dak Fisha said...

alahai entry yg sweet. fisha sygkan ibu fisha..

-SUPERGIRL- said...

bagus lah .. hehe :)

CikPuan Azizah said...

syg sgt2 mak.. tapi sanggup tak anak buat kat mak camni? hahaha

-SUPERGIRL- said...

errr .. mak tak mintak buat pon . hahahaha

are_lin@yu said...

sayang mak ayu jugak!!;-)

-SUPERGIRL- said...

okay .. bagusss .. syg mnyayanggg ;)

Dayz said...

ouch! dayz un sygkn mama dayz.. number one for me~ ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...