Tips Diet : PASTI BERKESANGGGGGGG!!!


ILoveYou Fezrul Khan <3 HEHE .


Ehem. Rase kekok lah pulak nak menaip. Yelah kan dah sebulan Mee tinggalkan dunia alam maya nii. Dan mulai skarang Mee akan aktif balik macam dulu kala. Insyaallahhh~ 

Memandangkan anak-2 lemak dah mula membiak, apekata kite DIET ! esok lusa dah nak puasa kan? Haa bagoslah untuk golongan yang nak diet macam Mee nii. Tapi kalau puasa tapi mase berbuka tuu makan macam orang histeria tak guna jugak. Kalau nak lebih berkesan, guna sudu yang kat atas tuu. BUKAN JANJI! TAPI PASTI! Pasti kuruss.. HEHE :)

Rindu koranggg / kawan-2 bloger sejatii .. Muahmuahmuah Fezrul Khan . HAHA


Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

18 komen:

Nurlyla said...

eeee, gelilah muah2 kat fezrul.. haha..
ada ke sudu mcam tu? terbaik punya sudu..

lama x hupdate,.,

-SUPERGIRL- said...

fezrul khan tak geli pon .. hehehe ..

yee dulu krijooo . skg dah tak kerijo so ngadap bnde alah ni lagi lahh .. hehe :)

Pena said...

gerenti boleh diet pakai sudu tu.. nak kena cari satu ni.. hehe.. =)

-SUPERGIRL- said...

cari la kalau dapat .. hehe

AkuPunyeCerite said...

jmput join :)
http://bieyshastory.blogspot.com/2012/07/segmen-bloglist-dan-diblogwalkingkan-by.html

-SUPERGIRL- said...

Insyaallah :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

mana nak cri sudu tu..meh nak beli..haha,

-SUPERGIRL- said...

tebok je sudu yg dah ade dkat dapur haha

shar90 said...

pergh diet spoon dia blh buat org jd anorexia... eh btol ke eja... hahaa
btw... untunglah fezrul khan... hahaa xP

Elie Lily said...

makan dengan sudu tu pasti kurus, makan pun konfem tak kenyang! hahha.

Selamat berpuasa! :)

вʋввℓɛ ρσρƨ said...

ade ep sudu tu~ hahaha.. lawak je

azizah :) said...

hish.. nak puasa la menternak lemak..sebab buka puasa makan sedap2..hahaha

yana yani said...

hahha boleh try nih..lepasnih pergi dapur pastu tebuk habis sudu..hahha

♥ Cik Zack ♥ said...

selamat brpuasa ye :) huish mnt btol kt fezrul khan. hikhok :D

syafiqakarim said...

hahaha em d.i.e.t sgt la
fezrul khan sgt la khennn -.-

Aliff Haikal said...

Kau rindu ktorang tapi kau muah-muah fezrul . haish hahaha

Haruno Hana 하나 said...

haha... tak leh blah tgok sudu tu.. mmg diet lah kalau guna sudu tu XD

♥ wawawawa ♥ said...

hahaha lawak sudu tu!

tp sy pun nak diet..hope dapat laa kite same2 kuruskan badan :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...