Cek Pertama Dari Nuffnang



Alhamdulillah cek yang ditunggu-tunggu dah dapat .. Hehe. Walaupun sikit, itu dah memadai. Berblogging selama ini memang tak ada ruginya. Cek ini ibarat penghargaan untuk Mee.. Harap blog Mee berupdate lah kan selepas neh.  Mee akan usahakan itu. Terima kasih Nuffnang dan rakan-rakan blogger yang tak jemu meninggalkan komen dekat blog Mee. Tak lupa juga kepada anonymous.. Assalamualaikum :)


Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

28 komen:

Detective Fiqa said...

untunglhhh hehehe

Kakcik Nur said...

Tahniah. :)

Syuhada Salleh said...

thniah ye..

Nurul Faiz said...

tahniah Mee. akak punya tak cukup2 lagi. hehehe.

Sally Yatiey said...

Tahniah dah cashout ;D

A NOTE said...

assalamualaikum ... tahniah ! saya dah lama tak tgk nuffnang ... heheheee

Myra Jay said...

Tahniah Mee :D

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

wahhhhh... best... akak pon nak tggu sket lagi..baru belh cash out...xnak kuar awal2.. kasi up sket, baru cashout..hehe

Mieya Atiera said...

Tahniah. Semoga ia menjadi pemangkin semangat untuk terus berblogging di masa depan.

inche hlovate said...

nak kepsi Mee :D

Chic Na said...

wahh bestnya. cikna baru nk cash out. lama tak proses nya mee?

-meeSUPERGIRL- said...

dalam 1bulan lebih kot . hehe . lamo jugop :P

Aliff Haikal said...

hai norazmida ! hahahaha belanja kepsi !

syafiqakarim said...

apa lagi.
sayanggggggggg jom
hahaha

zera eira said...

belanja tutti fluti kat zera aaa mee! hihihi!

fifie said...

Okay lah tu dari langsung tak ada macam fie. Hehe

najihahfara said...

tahniah :)

azizah :) said...

bestnya! tahniah mee :)

^^eKaTiKaH^^ said...

wah, best la kak.. hehe.. :D

Nurrul said...

Tahniah Kak Mie.. boleh ley shopping nie.. hehe

Rezeki said...

Tahniah dan gandakan usaha lagi.

jaakechik said...

waaa..best la dah dapat cash out...tahniah2x...

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah..rezeki.Congrats mee

Nisa Greennnpanda said...

wah..mee dh cash out eh?
bestnye... >_<

ayut said...

best tuuu... ^^

Shida Radzuan said...

alhamdllah mee rezeki :)

Nabeel Fikree said...

Tahniah ! :)

lilieyz said...

Itu rezeki. Saya baru cashout 1st payment. Gigih dok tunggu ni. Best kan org yang dapat smpai ribu2.. Btw teruskan menulis ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...