Spekulasi Yang mendukacitakan Tentang Remaja Jatuh Sungai Kelantan

Kalau ada yang membaca akhbar semalam dan mengikuti berita, pasti mereka tahu tentang kejadian yang menimpa rakan sekolej, se-sem Mee yang telah terjatuh ke dalam sungai Kelantan 2 hari yang lepas. Rupa paras arwah masih lagi dalam ingatan kami iaitu pelajar Sem 1 KPTM Lembah Sireh.



Apa yang mendukacitakan disini ialah bila ramai pihak yang tidak mengetahui cerita sebenar telah membuat andaian sendiri bagaimana arwah Arief boleh terjatuh. Semua yang tidak baik itu adalah sama sekali tidak benar. Hanya kami disini sahaja yang mengetahui cerita sebenar.

Ketahuilah semua.. Arwah terjatuh disebabkan ingin mengelak dan memberi laluan kepada kereta yang ingin melalui jalan jambatan kecil itu. Tayar motorsikal arwah terjatuh dalam satu lubang yang agak besar. Dan disebabkan itulah kejadian tersebut berlaku.

Baca OnlineBH untuk mengetahuinya dengan lebih lanjut.

Tolong hentikan MULUT BUSUK anda. Terima kasih.

Al Fatihah ..
Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

25 komen:

Nurzakiah Hanum said...

manusia nie macam2

Asrul "iLham" Sany said...

memang buruk sangkaan orang kan... kalau tak tau tu diam2 sudeh...

trah zain said...

hmm,, macamnila perangai bangsa kita, semua suka buat citer telefon buruk, insha Allah, moga Allah menempatkan arwah bersama orang2 yang beriman,,amin,,

inche hlovate said...

Moga arwah ditempatkan dalam kalangan org2 yang beriman..sabr ye mee

Zee Suhaini said...

Al-fatihah...

Reiko Masashi said...

biasa la 2 mee..mlut mnusia slagi xkiamat slagi duk wt cite buruk je..xpnah lngsng nk positif

NoEn said...

Alfatihah...paper memang suka putar belitkan fakta

Lelaki Ini said...

kesian betul.

Zaza =) said...

Sabar lah me..org ni mcm2..doakan arwah baik di sana =)amin

sally wanny said...

al fatihah...smoga arwah di dicucuri rahmat ALLAH.

^^eKaTiKaH^^ said...

siapalah yg buat mulut tu? kite baru tahu nie kak.. al-fatihah utk arwah

-imah- said...

Al - fatihah ..

✿A I N A A✿ said...

asal org Malaysia sekarang ni tak reti nak jaga adab bercakap... hati tu busuk sangat knp.. masyaAllah

Chic Na said...

kesiannya. Al-Fatihah.

ayut said...

kdg2x cite mulut ke mulut ni dh jd len versi yer...

Aliff Haikal said...

mee, apa spekulasi yang dorg buat ?

apa-apapun, takziah kepada keluarga mangsa serta kolej mee :"(

eintan nurfuzie said...

al fatihah... sabarlah.. biasalah mulut org...

Diari Si Froggie said...

Allah.. dah ajal beliau agaknya..Dengan niat nak bantu orang lain bagi laluan beliau pula yang terkorban.. moga roh beliau ditempatkan bersama gol. beriman dan dicucuri rahmat.. AlFatihah.. takziah buat semua yang mengenalinya..

paripariputih said...

itu biasa menokok tambah citer utk melariskan jualan mungkin...

azizah :) said...

Alfatihah..semoga rohnya di cucuri rahmat allah..

Anonymous said...

kesiannyer hmm :( Alfatihah


DF :D

Cinta hazanis said...

al-fatihah

Iha Zaliza said...

Daripada buat cerita bagai nak rak dan cipta spekulasi macam2, lebih baik sedekahkan Al-Fatihah banyak2, lagi bagus untuk arwah.. nasib kita nanti pun belum tentu lagi camne..

Al-Fatihah..

Mr. Doctor said...

Alfatihah untuk arwah.. Mesti terasa kan bila someone yg kita pernah kenal tiba2 pergi awal lg..

Nurrul said...

mm ,sedihnya.. semoga arwah tenang di sana :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...