Jadi Lebih Baik.



Mereka kaya. Mereka senang. Mereka ada banyak benda. Dan mereka MEGAH dengan apa yang mereka ada. Kenapa nak iri hati? Kenapa nak pertikaikan? Walaupun mereka terlampau MEGAH dengan apa yang mereka ada, itu semua usaha mereka. Sepatutnya kita juga berusaha seperti mereka. Bukannya mengata. Mempersoalkan. Doa senjata kita. Usaha mengubah kita. Apa tunggu lagi?

Sekian.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

6 komen:

eita said...

iri hati itu adalah salah satu penyakit hati kalau tak di rawat susah nanti....

Sarah Mohd Saleh said...

takpe itu semua ujian dari allah swt. kita watlek wat cool wat peace jer ;D

E'in said...

maghah benau nie...

trah zain said...

kalo tak usaha, bila nak dapat,,huhu.. kan3?hehe

unsecretostory said...

Ringkas dan penuh bermakna ! Kasi lima bintang . Sekian .

Suara Hati said...

setuju entry ni..tak perlu iri hati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...