Senang Je Nak Kurus


Nak kurus senang je tapi nak menahan untuk jadi kurus itu yang susah. Dugaannya Ya Allah ya ampun rasa nak tercirit, serious tipu HOHHHHHH. Kenapa tak boleh nak kurus dalam hanya satu nafas? Kenapa boleh je habiskan sebaldi nasi hanya satu nafas? Nafsu tu semua nafsu. Dasyat nafsu makan macam nafsu kuda. Bawak bawak lah mengucap Mee. Usaha selang sehari untuk menikmati nasi setakat ni macam 30% berjaya, 10% mungkin berjaya, 60% tak akan berjaya. KAU KAU KAU *tonyoh hidung* aku dah kurus nanti jangan nak mengorat okay Miahaha




Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

9 komen:

Nurzakiah Hanum said...

kena kuat semangat

Aishah Jahirah said...

amboi2....ingat bg petua mau kurus td...

PakcikLie PCL said...

mee..tgk gambar koew teow pon dah takleh tahan..acaner tu..

good luck eh never give-up !

nuyui a.k.a miss YUI said...

nak kurus.. naaaakk

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ermmm..smga berjaya....

kuantiti nasi tu kena kurangkan secara sedikit2... jgn terlalu mengejut... sbb tu kurang berjaya nnt...

kocix! said...

da kuruih nanti x bole ngorat eh? hahaha

E'in said...

nak kurus cepat? xyah mkn.. haha

azizah :) said...

jijah kurus dah tapi muncit! ahhhhh menci! pas bersalin muncit teruss..huu :(

Saraa Ali :) said...

Cuba praktikkan makan nasi tengah hari je. Malam makan ringan ringan or tak payah makan nasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...