BANGGANYE MAMAT NIH!


Dengan rase BANGGA dan TAK MALUnye lelaki ini update status macam tuhh. WOW! Boleh masuk Believe It Or Not nih. Kihkihkih. Neh bukan nak mengata yee. Nih pengajaran. Yang awek dia pulak masalah jugak. Haihhh. Dunia dunia duniaaaaaa.. 

Ape nak jadii nihhhh. Hati-2 lah yee kalau nak update status dalam kain tuhhh. Sekarang nih MUSIM PRINT SCREEN. Kan dah FREE-2 masuk TB . TB lah sangat . Haihhh. Semoga ALLAH bukak hatii kedua-2 mereka. AMIN :)

Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

14 komen:

myra azraff said...

kill him before he breeds!!!!!=,='

-SUPERGIRL- said...

JYEAHHH TUDIAAA ! HAHA

Rafflesia™ said...

belom tawen dah mcm tu..aiyoooo... laki jenis ni mesti yg suke poya2.. -.-

Apple Pearl said...

sot apa???agak2 arrr..bongok btul pompuan tuuu..c llaki ni pn xtau malu la..aku benci llaki mcm tu.huh!

-SUPERGIRL- said...

rafflesia - tu lahh . budak2 skg mmg dah hilang akal .

-SUPERGIRL- said...

apple - jauhi lah laky cmtu yee . haha !

Ina Ania said...

ish2 . apa nak jdi dgn manusia zaman sekarang *geleng2kepala* huhu

Rizq Herinza Syadza said...

awww. teruknye :(

http://gadisflipflop.blogspot.com/

-SUPERGIRL- said...

rizq - jd cmtu lah . haha

-SUPERGIRL- said...

mmg terok !

Ckin Kembaq said...

haih..mcm2..mmg patut akak tu masuk mengomen...hmm..apa nak jadi la.. +_+

FaziRa said...

dy sowg je yg duk bg nasihat , yg lain mcm biase jee .

NUR SABRINA FIRZANAH said...

buat malu je laki nie , aweq dia pun satu . alahai --' macam2 zaman sekarang nie

-SUPERGIRL- said...

tak tahu malu lah tuhhh . hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...