AARON AZIZ Tak Patut Menang??


Wahhhhh. Zed Zaidi neh betol-2 dah menimbulkan kontroversi lahh. Tapi bila difikirkan balik ada betol jugak apa yang disuarakan beliau tuhh. Aaron Aziz bukannya artis Malaysia tapi datang dari Singapura. Boleh pulak menang ABP semalam.


Dah tuh nak buat macam mana dah artis Malaysia tak sehebat Aaron. Kan?? Haha. Lagipun keputusan semalam atas undian rakyat Malaysia sendiri. Kesian pulak dekat Aaron bila ada yang pertikaikan kemenangan yang beliau dapat. Shah Rukh Khan dapat pangkat Dato' hangpa taknak HUHA-2 pulak??


"RAMAI PULAK YANG KENA RASUK SEMALAM. BIASA LAH GENTING HIGHLAND BANYAK HANTU"

Klik churp-2 Mee kat bawah boleh? HEHE


Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

49 komen:

@ deqla manjew said...

alah, dah rezeki Aaron Aziz..mmg la dia dilahirkan di singapura tp dia dah mengharumkan industri tempatan. perlu ingt tu jugak kan... ish zed ni jeles latewwww... dye mana pernah menang... haha

-SUPERGIRL- said...

deqla - hahahhaha ! betol tuh !

Myra Azraff said...

saya nak taylor swift menang !! haha

ciksukaberangan said...

rezeki masing2la~ hehe

-SUPERGIRL- said...

myra - taylor swift tak bertanding okay ! hahahahah

-SUPERGIRL- said...

cik - betol tuh !

zaza iman said...

huhu..mcm2 lah zed ni..

-SUPERGIRL- said...

zaza - jeles kot . haha

AIRA said...

Lakonan Aaron memang mantap...memang layak la dia menang...rakyat m'sia yg undi dia..jeles la tu zed ni...

-SUPERGIRL- said...

hahahaha ! tahu tak pee . :)

❖ Syaa ❖ said...

Ha'a semua histeria ahahahaha terjertit jerit macam ape ntah --'

Mybe zedzaidi igt dia boleh menag upenye aaron ahaha frustt menonggeng lattew . xP

-SUPERGIRL- said...

caon pon tidak cmane nak menang . haha

Cik Rose Cute said...

kenapa pulak zed zaidi cam tu erk?

-SUPERGIRL- said...

tatauuu . haha

Detective Fiqa said...

hahahaha. jorang vote pon sbb dia hensem jee . apelahh =.=

daya jamal said...

rezeki aaron lahh . em , tak ptut lahh ada isu mcm nie sbnrnye .

-SUPERGIRL- said...

fiqa - lgpo dy punya lakonan mantoppp :)

-SUPERGIRL- said...

daya - betol tuh :)

sis92 said...

mmg aaron org singapore, tp tk dinafikan bakat n aura yg dia ada..
emm sjk menjak zed zaidi ni jdi persatuan ni asyik nk timbulkan statement2 yg nk bikin panas -,-

-SUPERGIRL- said...

zed zaidi nak publisiti letteww . haha

Aliff Haikal said...

rasa tak semangat bila aaron aziz menang semalam =.=

Nafisah Ruslan said...

rezeki masing2 :D

cik_tyNa said...

haha, tak kesah pun :D

Cik Yatt said...

rezki msing2kan.. cik yatt tak kesah pon..haha.. tpi sdeh ft tak mng.huhu

-SUPERGIRL- said...

aliff - knp pulak ?

-SUPERGIRL- said...

nafisah - betol tuh :)

-SUPERGIRL- said...

tyna - bagos lah

-SUPERGIRL- said...

yatt - sape ft ??

iqin said...

aaron aziz ada lebih aura mungkin..
:))

-SUPERGIRL- said...

iqin - betol :)

Aien Nia said...

Saya sokong dia menang !! Dah mmg lakonan dia mantap..

Cik Kay Jue said...

biasa la manusia..

huh kena rasuk??

Aida Omar said...

nak kata apa pun tak boleh pasal undian rakyat malaysia yang buat.. huhu. Mungkin Allah nak bagi rezeki kat dia kan :)

CikPuan Azizah said...

genting banyak hantu eh? xmo pegi la.. hahaa

tapi lakonan dia mantap. nak nafikan camner lagi..kita tak sehebat dia. tahniah Aaron dan pemenang semua..

♥ wawawawa ♥ said...

haha..sy minat sgt2 aaron aziz..

tp kalau ckp pasal kewarganegaraan die, mmg x patot kot die menang..

tp ape2 pun..ni rezeki die

shida'R said...

actly..mslah ni dtg dr masyarakat..dorg yg undi dia..sape suh..kalo dorg ni tahu rasa..dan nilai artis tanah air sndri..dorg xkn plih si aaron tu..lgpon mmg dia hot bt msa skg..huhu..

Si Matatajam said...

Rezeki AA la tu nk wat camne.. Terima je lar...
I'm new blogger hope u can follow me back

mirmashi94 said...

hmm ~ kalau dah jelez , semua x nampak betol . hehe

-SUPERGIRL- said...

aien - betol !

-SUPERGIRL- said...

ckj - ha kne rasuk :)

-SUPERGIRL- said...

aida - ha rezeki dy .. :)

-SUPERGIRL- said...

kak jijah - byk hantu kat gentinggg . jgn pg ! haha

-SUPERGIRL- said...

wawa- sy pongg minat sb dy hengsenggg :D

-SUPERGIRL- said...

kak shida - betol3 ! ;)

-SUPERGIRL- said...

matatajam - yeah i will :D

-SUPERGIRL- said...

mirmashi - betol tuh :)

Azhafizah[フィザ] said...

dah rezeki aaron aziz..tak kan jeles pulak sampai ckp camtu..terima je la

-SUPERGIRL- said...

haha betoltuhh . zed zaidi jelesss

Shima Yahya said...

Kecik hati aaron baca , lepasni ngajok dgn zed zaidi lah dia :DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...