Kerang Hebakkkkkkk!!!


Pagi tadi keluar je bilik nak pegi mandi Mee ada nampak kerang atas meja. Dah tak jadi mandi. Duduk kejap makan kerang dengan tak gocok gigi. Errrr. Lalalala. Vitamin pagi. Muahaha! Okay cukup lah makan sikit dulu. Sepantas kilat pegi mandi sebab nak ngadap kerang kejap lagi!

Dah siap mandi. Pakai bedak banyak-2 sebab nak dating dengan kerang. Auw auw auw .. Haha. Ambik kerang tadi letak depan tb. Duduk bagi selesa dulu. Kemudian ngap ngap ngap! Wah syurga keranggg, Nyummyyyy! Sambil tuh texting dengan yang tersayang. Best pulak bila handphone bau  kerang. Muehehe.

Dan sekarang nga sakit perot ! Sebab sarapan pagi dengan kerang jee. Dah tak pasai-2 cirit. HAHAHA ! Gurau je lah! muekeke =..= Mee dah tergaru-2 macam monyet dah nih. Resdung bak anggg . Huhuk !



Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

38 komen:

Nyue said...

perghhh..sedapp...Nyue mmg kaki makan kerang..lps keje..slalu lepak mkn kerang rebus or bakar....

Azhafizah[フィザ] said...

wahh sedapnya makan kerang..napa tak ajak?rindu sama kerang..lama tak makan..nikmat betul makan kerang lagi lagi cicah ngan sambal kicap pedas..perghh terangkat.

CikMunBlogger said...

hehe , sakit perut sebab tak gosok gigi . ;p ehh , kalau tak gosok bole dpat vitamin ke ? hehe . tak nak gosok gak laa ;p
kerang bakar kat penang sedap . yang tepi laut tu . nyum nyum ~ ~ ;)

zaza iman said...

wahhhh, sodapnya..cicah sos..huhu, mmg best.. =)

-SUPERGIRL- said...

nyue - mee tak penah ase kerang bakar . sadis betoi . hahaha

-SUPERGIRL- said...

kak fizah - law kak fizah ad blkg uma mee , mee dah ajak dah . hahaha

-SUPERGIRL- said...

cikmun - ha tak gosok gigi tuh vitamin . hahahha !

-SUPERGIRL- said...

zaza - memeyy lah sedap ! hhehe

zaza iman said...

hihi, tgk kerang terus kebulur dh ni..cpt belanja zaza ^_^

kura said...

pehhh. pehh. tak boleh bayangkan mcm mana kerang tu keluar balik ikut montot. hahaha. tak senonohhh :0

-SUPERGIRL- said...

zaza - bln puasa nanti dtg umah mee . mee blnje . hehe

-SUPERGIRL- said...

kura - hahahhahahah ! sewel lah awok nih !

CikPuan Azizah said...

peh sedap giler! kerang i lebiu.. kalau dapat kerang bakar ni sedap giler kot..

Hani Shaa said...

sedapnya makan kerang.. lame da x dpat makan kerang .

zera eira said...

i cant eat kerang n semua seafood. sedeh kan? hehe

Cik Chokie said...

kerang rebus, kerang bakar . nyumm nyummm. Terliur tgk gambo kerang tuh . ya allah ngences habis lencun blog mee :P hahaha . mee.... belanja la miza yg bawah umo ni makan kerang :D nk beli xmampu :P

Detective Fiqa said...

sedapp kott makan kerang nii hahaha. :D nak nak goreng dengan sambal. fuhh fav tuu

-SUPERGIRL- said...

kak jijah - hamboi kerang ilebiuuu . hahaha

-SUPERGIRL- said...

hani - pegi lah beli dekat pasar .. lepas tuh balik rebus . hehe

-SUPERGIRL- said...

zera - resdung eh ? mee pon resdung tapi hentam je lahh . haha

-SUPERGIRL- said...

fiqa - sambal petai ! perghhhhhhhhhhh !

-SUPERGIRL- said...

chokie - alah bwh umo lah sgt . puk kunk ! hahaha

adibbbb said...

sedapnyaaa kerang .
saya allergic kerang. tiap2 kali makan, garu macam gila. jelly k mee cerita pasal kerang ni :/

-SUPERGIRL- said...

mee pon allergic tp tibai jee . hahah !

Farra Izzaty said...

nyum-2 . cedapnye.heheh :p

-SUPERGIRL- said...

memeyy lah cedapp :)

Edy Fee said...

know what- this is my favourite....sangat suka.hehehehe

-SUPERGIRL- said...

bagoih lahhh . hehe

xila riston said...

sedappppppp woihhhh

steffany daph said...

pasal kerang, tka jadi mandi. kkeekeke, apa2 pun namapak kerang mmg selera. (:

Yana Libra said...

kerang tu nampak sedap~~~~

kuah cicah dia tu terliur je tgk~ :p

fatin hanani said...

hehe wah suka kerang ehh..fatin kurang lah kerang hehe..makan tapi x la terlalu suka hee :D

Emma said...

kerang? erm.. cmner eh rasa dia?.. mcm x penah mkn lah.. hu3..

Ini Kisah Tia said...

amboii . ni saja nak kasi jeles lettew ..

♥ wawawawa ♥ said...

aissy..da lama x mkn kerang rebus, kerang bakar!!

mintak sikit~!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

pergh..terliur!

Cik Kay Jue said...

makan kerang sahaja ker? huhu.. ckj tak suke kerang..

shida'R said...

alamak...kerang??? errr......xmkn kot..budu lg la..hahahaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...