Kau Jangan Ingat Kau Comel Sangat





ROMANTIKNYA Abah. 
Kemana saja dengan Si Dia.
Jalan-2 cari belalang untuk Si Burung Candik yang mulot macam Itik.
Mee pulak ditinggalkan.
Bagi Si Dia makanan yang mahal-2.
Mee pulak BUDU jee santapan.
Manjanya Dia Abah belai-2.
Mee pulak haruslah bebelan.


Itu lah dia Kucing yang bernama Cinggggggg. Satu hari nanti Mee akan Kunyah Cingggg sampai Lumat. GURAU . Manjanya Dia nauzubillahhhhhh rasa nak Sepak. GURAU LAGI. Kau jangan ingat kau yang paling Comel dalam rumah ni. Walaupun hakikatnya memang Comel. Puihhh -_- Ya Allah gambar kau tak senonoh betoi lah Cinggggg! Jangan nak tunjuk sangat "kejantanan" kau tu lah. Nyampah :/




Tekan dengan ikhlas :)


Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

44 komen:

Fikri said...

Haha.. siyes tak snonoh. Posing baek punyer.. :D

shar90 said...

untonglah cingggg... hahahaa
xD

azizah :) said...

alaaaaaaaaaa dengan cingggg pon nak cemburu ke...hahahhaa

Rochelle Liong said...

haha ^_^ Lawaknyer :D

zera eira said...

tkpe mee, zera ade utk sayang kan mee. Tp cing ni mcm best je kalau bela, hehe

Hanamiko Sakura said...

style cinggg memang terbaik! hehe

shera haifa said...

kucing2 kita lari dah tinggalkan rumah.. miss them..:(

Khai AngeL said...

Sy prnah ada kucing time blajar dkat sabah dulu.. kucing betina 1 ekor aku jumpa tepi jalan masa sem pertama blajar.. perkembanganya jadi gini:

Sem 1 : 1
Sem 2 : 1+4=5
Sem 3 : 5+6=11-4(hilang)=6
Sem 4 : 6+3 = 9
Sem 5 : 9+5=14 - 8(Jual) = 6
Sem 6 : 6+4= 10

"+" = kucing beranak

selepas sem 6 aku balik kg. x mampu bw kucing2 yang ramai tu. ntah idup lagi atau x

Nelly The Strange said...

nelly tak bela kucing tapi suka kucing ! hehhehe

ezyra daniel said...

memang sempoii laaa kan cara dia tdo hehe

Cendol said...

haha Mee jeles ngan kucing dia.cinggg!! comel je cingg posing ala2 model.hihikkk

shedameor said...

aksi lucah. hehe

Boni Kacak said...

hahahaha.. ni betul2 marah ni dengan cing ni!! hahaha

jaakechik said...

buroknya kucing mee posing! hahahaa

Aliff Haikal said...

kahkahkah padan muka meee :p

ridoma said...

rasa mcm nk sepak..(gurau) hehe..

cci said...

wahahhhaha... lian kali kasi sensor la itu tutttt... hahhaha... mmg btol dia yg paling comel...

tirahzairi said...

perghhhh...hihihi

aimie amalina said...

heee
comei je nama..aii..dh lame x de haiwan peliharaan ..

Dba Dealova said...

ambooi cinng posing bukan main lagi.alaa..relaks mee.jangan jeles dengan kucing sendiri yer.hehe :)

shida'R said...

meee paksa dia ehhh..!!!!

ayut said...

:) wane ni mcm Hero kucing yg xde kaki tu..kucing ni klu ada yg manjakan mmg manja..mee jgn jeles2 ea gan cingg :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololoo..cute aje..

fiza said...

Tak sopan lah Cing nih...hehehehe...

Wanieys said...

untung la cinggg kan sampai mee pun jeles muahahaha

Masz Sidek said...

memang comel... hahahaha... memang tak senonoh betul cingggggg ni... cuba lah baring tu elok2 sikit... ;p

Aishah Jahirah said...

cantik posing...posing maut tu..hehee

Nurlyla said...

ui, jantan sangat tu...

~Sweet Honesty~ said...

huhu..gedix la tuh..

♥ Cik Zack ♥ said...

hehehe kucen upenye ! :)

Anis said...

Kucing sya pun cmtu gak tpi dulu la sbb skrg dah mati . huhu :(

faridah nazurah said...

haha nampak balls cinggg cingggg..

E'in said...

e'in xsuke kucing,, haha

Lynn Damya said...

hahaha, kannn...selebet je ade kucing mcm ni, tp kdg2 geram je tgk rse nk pijak2..haha gurau jgk :p

AkuBiomed said...

Posing ker boikot tuh? :-)

kaishin said...

uik nampak kejantanan cinggggg tu..tutup mata cepat hehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

lena diulit mimpi tu :)

eMMe said...

untung jadi comel ni kan, chinggg.. hehehe.. Salam kenal, akak folo u back dear!

Selamat berpuasa!

amir aizat said...

haha kelakar jer

Sayidah Nafisah Ruslan said...

saya suka kucing tapi tak berani nak gurau2 dengan dia.. mampu usap2 je :)

محمد شهريل القنيطري said...

hahha..rindu plak kucing dirumah..amboi kalo dia blh tido...ermm

^^eKaTiKaH^^ said...

same mcm kucing kite... selalu terkangkang, terutama time tidur.. tapi dye dah hilang.. :/

Marya Yusof said...

As salam mee supergirl!

Wah!

Sabarjelah ciiinggg...sexynye dok macam tu, dah la bulan posa ni! hiks...

Yousof said...

Hehe Cing Cing.. Ada jugak kucing yang jenis manja-gesel-gesel-badan-selalu macam ni.. ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...