IKLAN YANG MENYAKITKAN HATI.




Series, setiap iklan kecantikan or wtv lah Mee rasa macam dorang menyindir -_- Macam terpekik-2 pulak suara halus duk cakap "dia mengata kau" . Lepastu mula lah duk maki-2 TB. "Asal kau tak cakap aku nih gemuk macam gajah je hah hah hah??" . Agak kebabian kat situ. Sory lah Mee emosi sikit dengan iklan kuruskan badan nih. MUAHAHAHAHAHA. Stupid.




Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

49 komen:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sabar mee. bulan pose ni :)

najihahfara said...

sabar jelah kan

Nurul Husna Mohd Hassan said...

alhamdulillah, kad raya dah sampai. mintak maaf sebab kad raya saya bese2 je :)

Anisa Hang Tuah said...

hey rilex laa

gemuk itu seksi

hihihi

Detective Fiqa said...

hahaha :D. biasalah tu dia buat iklan gituu :D hehe sabo sabo

Cendol said...

hahahahakkkk.kelako lah Mee.lantak lah aih.cendol suke org gemok.sukeee sgt.comel!!!

dyabunga said...

hahahaha..kelakar lah mee ni..sabar ye

zera eira said...

gemok2 la sedap pelok taw mee! :)

Fel said...

Sekarang semua nak jadi kurus. Kalau kurus sangat, mana bagus.

Fikri said...

Kurus itu fitrah, gemok itu anugerah.. haha :D

aswadz said...

sbr ye. huhuhu...

cci said...

hahaha... alorr... jgn ar emo ngan iklan camtu.. sabo2.. g tau kat sore halus tu.. ko jgn jd batu api.. ^_^

aku HaniAsyira said...

alah iklan macam tu buat2 pejam mata jer..

Cik Chokie said...

orang berisi best ape, daripada yang keping .. gebu kot, sedap je bile dibuat peluk. haha ^,^ bak kata kawan miza selalu cakap 'sape yang untung.. husband i lah' hehe --'

mr.dinie said...

hhaha..tutup je la tv wak2 ada iklan cam2.

E'in said...

hahaha.. jgn terase sgt yunk..

azizah :) said...

hish....melampau iklan gitu.. bukan kita nak jadi gemuk pong...huhuhuhu

jaakechik said...

jaa pulak sensitif ngn iklan ni:

saiz kecil? kurang manarik? kendur? huh! betul2 menyakitkan hati...

Sarah Mohd Saleh said...

xpeee.die suruh awk berusaha dalam diam tuh..npk je mcm sindir sbnrnya x,die bg motivasi tu ;Dd

Aliff Haikal said...

hahaha sabar mee sabar !

boni kacak said...

sabar2.. sebenarnya ramai yang tak tau, chubby tu la seksi sebenarnya

maszull said...

assalamualaikum mee...sabar2 yer mee bulan puasa ni semoga mee berjaya akhirnya...:)

Myra Jay said...

Hheeee, sama la kita bila tengok iklan kuruskan badan ni rasa geram je ;)

p/s: Mee nak poskan nasi ulam tu ke? heheeee, takpe poskan ulam2 + rencah pun ok, nanti senang gaul je dengan nasi ;D

are_lin@yu said...

hehehe kdg2 ada yg terasa jgk kan..

Butter Creamer said...

hahaha.....agak mghina jgk iklan2 cam nie ek??haha....sabar2..bulan ramadhan..ti raye..nak mrh..mrhla puas2..

tirahzairi said...

boikot...hahaha

Masz Sidek said...

hehehe... saba yer mee...
bukan gemuk.. comel..

Aishah Jahirah said...

buat2 tak dengar je sudah mee...hehee

Azee Hana said...

haha,,,stylo la mee ni..hahaha..

shidaR said...

ehehee..jom bsenam mee hehee..

shar90 said...

bhahahaa... nakal r mee
iklan pon se hal... mmg wat kite trase... ahahaa xD

elyna mirsada said...

sbr mee..npe emosi sgt ni..cool ckit =)

Yana Libra said...

hehe..jgn emo2 sangat ye~~ :p

SYAH'IZZAT said...

hahaha ayat iklan mmg mcm tuh. sabau jela :)

syafiqakarim said...

" mahukan lebih anjal dan
tegang? "


lagi bencikkkkkk

eita said...

sabor..sabor..
iklan memang macam tu..
nak tarik perhatian...abai je..
tengok iklan lain..
kihkih

*zafirah* said...

haha,sabar mee :D
kite sbgai pengguna nak wat mcm mane kan?hihi

Nurul Husna Mohd Hassan said...

singgah carik entry baru ;)

Edy Fee said...

jangan emo2.hehe takl baik

N.Aima K said...

dah immune dah dngn iklan produk kecantikan ni..ku terima diriku seadanya hehe

shedameor said...

raya ni berat badan tak turun ke ? hehe

Hasrina said...

selalu rasa tersindir gak.lol

Errah said...

sabar jela..errah pun dah lali..tp nk wat cane..yg penting happy..hihi

MamaEma said...

terima kasih dtg ke blog mamaema..salam kenalan dari mamaema.

untuk elak dari rasa diperli, seeloknya kita cuba ubahi...

Leeya Hezlin said...

sabar je la ye mee..
orang kalau nak lariskan barang,macam2 la yg dia buat..huhu..

syiela said...

sabar.. abaikan je..

Cik Kay Jue said...

biasa la tu dia nak barang dia laku... guna pskologi la..

Nelly The Strange said...

ok , terasa ! huu

Ayumi Comot said...

ayu nak gemuk,huhu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...