Durian Yang Unik Berbentuk LOVE


Hatiku perit, pedih, sakit, robek bak Durian yang berbentuk hati. Durinya tajam menusuk jari. Darah mengalir tanpa henti. Lukanya dalam menembusi. Parutnya pula tidak dapat aku "hilangi". ERK -_-? Hilangi? Pon boleh. Okay sambung .. Sukarnya untuk "dikopak". Kihkihkih. Hanya untuk menikmati. Isi yang tebal manis sekali. Lihatlah. Walaupun sakit yang tiba, namun aku yakin kemanisan yang menanti .. Cewah!!



Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

30 komen:

O CIKTEDDY said...

cewah! untunglah boleh makan durian..ku cuba,ku paksa menelan sebutir durian,tak dapat jugak tekak ku terimai *terimai pon boleh* eh sambung lagi..konklusinya,tak suka makan durian.

-the end-

zila manaf said...

dapnyeeeeee crazeeee

BeLLa said...

lama da tak makan durian

♥ wawawawa ♥ said...

dah laam x mkn durian!!! comel durian nie!

Dak Fisha said...

dapnye. mesti manis kan isi nya. eeiii. nak gi cari durian gak lah. mee tau x. fisha ni antu durian tau.

azizah :) said...

peh duriannn! mabuk ai....hehehhee tp isinya superbb!

Everything's Everythings said...

aish malunya jadi lelaki =.="

hahah sedap nmpk durian berbentuk love tu xkesah la dia ad duri pun xD

boni kacak said...

durian tu saya hadiahkan buat awak ye :P

jaakechik said...

kalo wat tajuk entry gitu...mmg meletup punya hits! org ramai nk tgk biarpun sudah dilarang tgk...kan...hehehee. congrat mee! bru smpt bw hari ni...bz manjang!

*zafirah* said...

Wah,durian tu!Tak smpai hati fira nak makan.hihi
Sabarla mee..manusia memg mcm tu kdg2:')
jemput singgah beri pndapat di blog fira ya?Terima kasih banyak2^^

Aliff Haikal said...

kahkahkah banyak gila pageviewss untuk entry tu ! .

terus lupa tentang pengisian entry ni :p

Nurrul said...

Nurrul tak makan durian.. baunya saja sudah mula pening.. :"/

*hehe , biasalah key2 macam tuh mmg cepat naik :")

aswadz said...

makan durian sedap & hangat. mcm cinta jugak.

IntaNBerliaN said...

sedapnya kalu dpt mkn doyan :-)

syafiqakarim said...

ce letak durian tu kt dada
letak darah sket. tangkap gambau,
hiks

Zaza Ridzlan said...

zaza gila durian..hehe

syiela said...

bentuk durian yangmenarik.. dapat makn ngan pulut kuah sntan sedap ni :)

MamaEma said...

durian..feberet ku

TokeY said...

awek.. mana durian untuk saya jugop...nye

Fiza Suhaimi said...

uniknya bentuk durian tuu :D

tirahzairi said...

wowww...msti syg nk kopek...hihi

dyabunga said...

kalau dya dh syg nk kopek..hahaha
nk exchange link dgn dya?

Si Matatajam said...

Uniknya ciptaan Allah swt...

nadzirah sofia said...

simpan je durian tu..jgn makan..haha

nadzirah sofia said...

simpan je durian tu..jgn makan..haha

adibbbb said...

OHH durian,
terasa berduri hatiku tatkala menikmati mu. XD

cci said...

huishh.. durian unik tu.. amboi.. bermadah-madah agi dia ek.. :P

Myra Jay said...

Wahhhh!@! 1st time tengok...
Rasa sayang je nak belah 'HATI' tu kan :)

caliph shuriken said...

wahh, durian kategori jiwang, hikk...

riza omar said...

hu hu...ini untuk yang tenggah dirasuk alam percintaan alangkah indahnya....he he heee..tumpat iklan sikit...
http://www.loginwang.com/?a=deqzam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...