Cara Solat Yang Betul








Cara Solat Yang Betul - Sudah lama Mee fikirkan .. Betul kee cara kita solat selama ini? Betul kee kedudukan kita? Betul kee setiap ayat yang kita baca selama ini? Baiklah, buka balik buku .. Lihat samada bacaan Mee selama ini betul atau tidak. Oohh .. Ada beberapa kesalahan yang telah dikenalpasti dekat situ. Masa untuk Google pulaa .. " Kedudukan Sembahyang Yang Betul ". Pencarian yang tidak menghampakan.. Banyak yang berkongsi artikal mengenai itu. Dan Mee tertarik dengan yang ini Cara Sembahyang Yang Betul .. Lengkap bersama gambar lagii.





Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

28 komen:

Anum said...

anum pun pernah terfikir

Anisa Anuar said...

kne belajar supaya solat kita sempurna kn

zera eira said...

mekasih mee sayang sbb kongsi! :)

ayut said...

jom same2x kite baiki...

#bakpe gmbr gitu skali jdye...huhuhu

Jna marcello said...

mee na sokong habis dgn smua persoalan tu mee ..apa yang na masih lagi tercarik2 mcmne nak sembahyang dgn khusyuk..

shedameor said...

nice sharing mee. sheda pon memang kadang2 ada terpikir cara sembahyang, cara sebutan kita betul ke tak. thanks info :)

Aliff Haikal said...

kena tahu apa yang taktahu . kena tingkatkan apa yang kurang . semoga Allah terima solat kita ya ;')

Detective Fiqa said...

memang bagus :D hehehe dah terjah dahh

Mizz ErMa said...

yup2, sy pon penah ternampak jgk taem dk online..mmg kena bukak balik buku utk tambahkan lagi pengetahuan yg sediada kan..

dya bunga said...

kdg2 dya pun fikir sama mcm kamu...huhu

kura said...

jom sama sama betulkan :P

Cik P.A. said...

tq for sharing sis:)

Cik Kay Jue said...

thnks sebab ingtkan..

man said...

btl 2..kita kena tmbh ilmu klu kita nak th solat kita btl atau x..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

Busyra Bt Takiyudin said...

nice post!~~

Chic Na said...

thanks mee utk panduan berguna ni. :)

Nisa Greennnpanda said...

thanks mee coz share psl nie..
br tau sy ade salah sket bab tgn, huhu~...

N.Aima K said...

dulu kitorang ada kelas solat..betulkan solat semua tu alhamdulillah dptlah tau mana yg salah dan betul kan..?

caliph shuriken said...

nice sharing.. sharing is caring kn ^^

fifie said...

Ada few mistakes. huhu. Malunya. Sejak kecik lagi solat.

shidaR said...

nice sharing mee :)

dEdEQ dE wIshEs said...

MEE .. KAN .. DEQ PUN PENAH TRPIKIR CAMTU .. MEKASIH KASI LINK <3 HIHI

OH YA .. COMELLA DOODLE TOPENG KAT ATAS TU .. HOHO .. HEADER PUN SANTEK

Pykaa Pdott said...

terima ksih mee sbb sudi berkongsi .

Si Matatajam said...

Sentiasa cari dan terus mencari belajar memperbaiki solat sehari-hari..

azizah :) said...

wahhh baru tau.. thanks sharing syg..

Kesuma Angsana said...

tq share ye

Bitt (doubeIS) said...

tq sharing nak terjah..
salam kenal ;)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

akak terus bookmark link yang mee bagi. mekasih mee :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...