Setiap Gambar Ada Cerita




k ..


Ehem : Tak faham? Yang penting saya faham.. Sekadar berkongsi. Kihkihkih

Anda terlepas entri ini :-
Kesalahan Blogger Yang Paling Kritikal
Haiwan Paling Seksi Didunia





Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

39 komen:

kura said...

wateverrr. malaysia tanah tumpah darahku. ewah!

shedameor said...

aah. gambar sheda nak tunjuk sheda cantik. huhu

Anum said...

adoi2

Detective Fiqa said...

blur. hahaha :D

baby comel said...

nape tang Malaysia sedih je tengok? huhu =)

syiela said...

akak singgah tengok je :)

aku HaniAsyira said...

alamak boleh tak ckp tak paham.. =P

Muttallif said...

Yang penting Janji Ditepati

Chic Na said...

errr.. no komen. huhu..

Izara4eva™ said...

apakah cerita nye ? :O

Jna marcello said...

ok hehhe ;D

Si Matatajam said...

Errrrrrr....dalam maksud tersirat tu...

ஜ miss klanika ஜ said...

tak berapa nak paham sangat . kihkih

eita said...

akak pun tak faham..hahahhahah


klik milk deal untuk mee

E'in said...

teettt! haha

azizah :) said...

errr no komen kot..hehe

dya bunga said...

xphm pun dya buat2 fhm..haha

.::: Princess MOMOY :::. said...

x kisah la. janji malaysia tanah tumpah darah ku!

zera eira said...

malaysia boleh! yeyeahhh!

Ikmal said...

Assalam, mungkin logo dia tu tak berapa nak ok...

Sop Nama Saya said...

ada makna setiap gambar atau logo
kita yg tafsir... hehhee

Fendy said...

sy phm...huhu

caliph shuriken said...

yeaaaah, pura2 paham ^^

Aliff Haikal said...

hahaha gambar ni kontreversi !

boni kacak said...

apakah ini sebenarnya awak??

Ayie Abas said...

ternyata malaysia lebih baik dari indonesia...singapore atau pun negara2 jiran nya yg lain kan? ^__^

syabas malaysia...terbaeekkk

nuyui a.k.a miss YUI said...

cuba memahami..hiih.

ayut said...

hahaha..paham....kesimpulan..pham2x sndrik jela :)

Mieya Atiera said...

Mieya pon tak faham sebenarnya nie. hehe

jaakechik said...

malas nk komen kang ada yg pandang serong nanti huhu....

p/s : mee, nampak gayanya kita bertiga jer yg dapat kalo 2hb ni okey... xper kan? yg lain xdpt datang ada keje.... jaa habis kredit ler semalam..huhu....

are_lin@yu said...

cer cita apa yg terisrat tu..hehe

Myra Jay said...

Stuju :) (Stuju jela)

dEdEQ dE wIshEs said...

SEMUA NEGARA DA MERDEKA >,<

tirahzairi said...

huraikan cket...hihi

Encik H said...

aku tak faham sebenarnya..tapi perkataan "janji ditepati" tu pada aku macam, entah la..hahaha

shidaR said...

wehhh..xphm la...

Yana Libra said...

tak faham sangat..hehe~ :P

Nurul Husna Mohd Hassan said...

cer citer cer citer :)

aswadz said...

ada sedikit kecelaruan dlm misi memahami gmbr kat atas tuh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...