Tips Memikat Lelaki Yang Ikhlas





Tips Memikat Lelaki Yang Ikhlas | Abah Mee pesan .. Orang lelaki tengok kita melalui dua pandangan.. Samada ikhlas atau tidak ikhlas. Kalau cara pemakaian dan tingkah laku kita tidak sopan, maka tidak sopan dan tak ikhlas lah pandangan mereka. Kalau cara pemakaian dan tingkah laku kita sopan, maka sopan dan ikhlas lah pandangan mereka terhadap kita.


Mee yakin, kita orang perempuan pun berpandangan macam tuh jugak kan? 



Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

42 komen:

KY said...

kerana itulah kita kena sentiasa menjaga akhlak kan?

Dezee said...

Lelaki yang cari isteri dan lelaki yang cari kekasih ada perbezaan dalam kriteria yang ditetapkannnya.. :)

dEdEQ dE wIshEs said...

BETOL TU .. INSYA ALLAH .. NAK UBAH CARE PAKAIAN PELAN2

shedameor said...

betul tuu. In shaa Allah akan menambahbaik pulih dari segi pemakaian :)

azizah :) said...

setuju tu..oleh itu kita kena jaga lah adab berpakaian kan..

Nurlyla said...

betul.. like entri ni..

Shiyda Aqma said...

yeahh ! setuju ! :)

Chic Na said...

betul mee. setuju. :)

Cik Tia said...

ala , susah nak cam laki yang ikhlas =='

Misz Fazie said...

kalau tak ikhlas dia cuma permainkan kita aje kan?

najihahfara said...

thanks for sharing mee. kite x tahu sama ada org tu ikhlas atau x. hanye Allah je yang tahu kan

sa mic said...

Setuju , huhu xD . Amboih cik mee , boleh jadi pakar doktor cinta dah ni. kihkih

Nurrul said...

Setuju kak... :)
yg paling best bila ada lelaki yg berani tegur cara pemakaian kita dan suruh kita memakai dgn lebih labuh t-shirtnya..terharu Nurrul.. :")
_buat adik makin syg dekat dia_

krole said...

tol tu meeSG...penampilan wanita amat memainkan peranan pting dlm persepsi pandangan seorang lelaki, stuju sgt dgn tips wak ni~

shar90 said...

mcm kite je laa... ekekee :p

✿A I N A A✿ said...

sebab tu perempuan ni kena jaga kelakuan kita... =3 nice sharing

Muslihah Razali said...

oh yeah.
entry yang ringkas,
tetapi punya maksud mendalam.
awesome!

Muslihah Razali said...

oh yeah.
entry yang ringkas,
tapi punya maksud mendalam.
awesome!

Cikgu Fikri said...

Setuju sgt2!!!
elok dipandgn mata.. :)

syafiqakarim said...

ada betul juga :')

ANNA MARIANA said...

betul 2... adap sopan yang menentukan siapa sebenarnya kita..

Fiza Rahman said...

Betul. Ingat pesan abah tu MEE ☺☺

Che Rosliza Che Mat said...

betul tue mee akak sokong....entry ringkas banyak maksud yg mendalam...

intanfirdaus247 said...

betol mee! kak intan setuju!

dya bunga said...

dya setuju

Nur Faie said...

Kadang - kadang ada lelaki yang pilih pasangan dengan paras rupa . Ikhlas kah ?

aku HaniAsyira said...

sokong tak tahu berapa peratus

ayut said...

apa yg kite nak...tu la yg kite kna jg... :)

kak nora said...

dari itu beringatlah kamu wahai anak gadis/teruna diluar sana..

Yasmin Aris said...

ha'ahhh. bukan laki je yg berpandangan mcm tu. kite yg gegurl ni pun same ;)
tapi takleh jugak nak judge 100% melalui luaran mereka kan. Sebab dunia skg ni penuh dgn tipu muslihat. cehh . hehe.
cume kena la ikut syariat, insyaAllah dpt nnt pun yg ikot syariat V^^

Eein Azryn said...

Setuju sangat dengan entry ni. :D

CikMunBlogger said...

pakaian kita melambangkan akhlak kita . ehh , iye ke ? hehe .

nice tips . kensalam kat abang ea . hehe XD

^^eKaTiKaH^^ said...

betul tu.. sokong :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

alahai cutenya katun tu :)

jaakechik said...

wahh hebat tips dari ayah mee sendiri tuu..heihi.. sama la kita kan..kalau yg hensem dan sopan mmg terus bkenan laa...heee

Jna marcello said...

In shaa allah bnyk jugak Na kena perbaikki diri kan awk? ;)

shidaR said...

wahhh meee dasat hehee :D

shasha yacob said...

memang arr, pandangan kita perempuan emong sama . ahaks :)

shasha yacob said...

memang arr, pandangan kita perempuan emong sama . ahaks :)

tirahzairi said...

tips yg good :)

Cik Kay Jue said...

betul3... setuju sgt.. hehehe... tapi kadang2 xboleh juga menilai keikhlasan seseorang dari segi cara pemakaian semata-mata kan?

farah amirah said...

fara setujuuuuu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...