Repvblik - Sandiwara Cinta Lirik Dan Kord Gitar

Repvblik - Sandiwara Cinta Lirik Dan Kord Gitar

[intro] C D G Am D

G D/F# Em
aku tahu ini semua tak adil
Am D
aku tahu ini sudah terjadi
G D/F# Em
mau bilang apa aku pun tak sanggup
Am D
air mata pun tak lagi mau menetes

G D/F# Em
alasannya seringkali ku dengar
Am D
alasannya seringkali kau ucap
G D/F# Em
kau dengannya seakan ku tak tahu
Am D G
sandiwara apa yang telah kau lakukan kepadaku


[chorus]
C D G
jujurlah sayang aku tak mengapa
Am D G
biar semua jelas telah berbeda
C D Em
jika nanti aku yang harus pergi
Am D G
ku terima walau sakit hati

G D/F# Em
mungkin ini jalan yang engkau mau
Am D
mungkin ini jalan yang kau inginkan
G D/F# Em
kau dengannya seakan ku tak tahu
Am G C
sandiwara apa
Am G C
ceritanya apa
D
aku tahu

[chorus]
C D G
jujurlah sayang aku tak mengapa
Am D G
biar semua jelas telah berbeda
C D Em
jika nanti aku yang harus pergi
Am D G
ku terima walau sakit hati

[solo] C D G
Am D G
[chorus]
C D G
jujurlah sayang aku tak mengapa
Am D G
biar semua jelas telah berbeda
C D Em
jika nanti aku yang harus pergi
Am D G
ku terima walau sakit hati
Am D G
ku terima walau sakit hati

Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

10 komen:

Nurzakiah Hanum said...

selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir n batin

aswadz said...

lagu ni mmg best.

Aishah Jahirah said...

uish reti main gitar ye...
mee salam aidilfitri.maaf zahir dan batin dari akak.

Azwar Syuhada said...

memang best lagu ni.. :)

E'in said...

eiii pak kal je ein xreti main gitar.. lau x, dh try dh..

boni kacak said...

wah.. menarik ni.. siap ada lirik gitar lagi tu..

Amirul Amir said...

wah, best, hehehehe :) no-ordinaryblog(BlogKartunDunia)

Carlos Santiago said...

aku tak tau lagi ni. wawawa

Syarafi[skyforce331] said...

wah chord gitar pulak! :D

dya bunga said...

best gle lagu ni..tpi dya xreti main gitar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...