Make SOKMO!

Sempat lukis-2 :D


URPPPPPPPPPPPP. Alhamdulillahhhh. Baru jee lepas makan NASI KERABU. Pukul8 malam pon melantak nasi kerabu memang tak pelik lah kan bagi ore kelate. Muahaha. Buat pengetahuan semua Mee nih penggemar makanan. Tapii Mee suka makanan dari negeri Kelantan sahaja. Sebelum awak-2 yang dari negeri lain tembak Mee, Mee nak cakap bukan makanan negeri lain tak sedap tapi lidah nih dah serasi sengat dengan dengan makanan negeri sendiri. Auww..


Bahagia gila dapat cekikk kepak ayam tou dengan tanpa belas kasihan. Muahaha! Mee neh takde lah demok sangat tapi demok sangat-2. So tak heran lah nak bagi habis semua tuh. Hehe. Nyum nyum nyummmmmm.... Salah satu tabiat burok Mee kalau lapar, Mee akan mengamok. So beware! Hahahaha :D


TOLONG TEKAN CHURP-2 KAT BAWAH BOLEH?


Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

29 komen:

Maya said...

haha.. waaaa.. sedapp nyaaaa.. jrg dapat makan, tu pun kalau balik kampung baru dapat jumpa nasik kerabu tu. heeee :)

CikPuan Azizah said...

peh sedap ni weii..

shaFazie said...

sodapnye nasi kerabu...peberettt kita :D

shaFazie said...
This comment has been removed by the author.
-SUPERGIRL- said...

maya - cepat2 lah balik kmpg ~~ hehe

-SUPERGIRL- said...

kak jijah - memeyyy lah sedap !! haha

-SUPERGIRL- said...

sha - pberet kite jugak ! :D

❖ Syaa ❖ said...

Yeahhhh kita gang ! ehehe Budu makan tak ? xP

kinchnaf said...

terliur nengok nye... :)

dah lame tak make nasi kerabu nihh *_*

-SUPERGIRL- said...

sya - wah budu fveret ! hehe

-SUPERGIRL- said...

kinchanf - makan lah gambar tuh . hahak !

kura said...

dapnyaaaa. dapnyaaa. i like!

-SUPERGIRL- said...

hehe . dap makan lah gambor tuh :D

-SUPERGIRL- said...

hehe . dap makan lah gambor tuh :D

shida'R said...

bila nk blnje org taiping ni pulokk..=.=

Amirah Zulhijjah said...

wahh..sdpnye nsi kerabu..dah lme gile mira tak mkn..huhu...nak laaa..=(
btw, dah click awak punye churp2..ley tak klik mira punye churp2 lak..? kt column 'sponsor' dlm blog mira..hihi..tu pn klu xmnyshkn...thnks..=)

-SUPERGIRL- said...

kak shida - nt pg taiping eh mee blnje spcial punye ! muahaha

-SUPERGIRL- said...

mira - yeee mee akn terbang ke blog miera pulak ! :D

mira maisara said...

amboi..sedap nyer perkena nasi kerabuu..hehe

O CIKTEDDY said...

dulu cik suke nasi kerabu skrg dh kurang..hehe

-SUPERGIRL- said...

mira - mesti lah sedap ! hehe

-SUPERGIRL- said...

teddy - neh mesti slalu mkn an ? hahak

Cik Puan Muda Umi said...

tak pernah mkn nasik kerabu..waaa,macam sedap je tu..dah la tgh lapor nih...haish..

-SUPERGIRL- said...

hah tak pernah mkn ?? kena mkn nih ! hehe

^^eKaTiKaH^^ said...

waaa... sedapnya.. lapar pulak tibe-tibe.. hehe

-SUPERGIRL- said...

hehe lapar ? makan lah gmbor tuh . hehe

Nafisah Ruslan said...

makanan2 kelantan memang sedap! tak pernah lagi xjumpa yang tak sedap.. hehe

-SUPERGIRL- said...

bestol tuh !!

ciksukaberangan said...

nasi kerabu mmang sedap >,<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...