Sup Janin Bayi





Mee tak tahu dekat mane diorang letak otak diorang sampaikan sanggup makan janin bayi. Buat sup lagi. Haihh. Sayu gila hatii nih. Berdasarkan dengan apa yang Mee baca lah kan, sup janin bayi nih terkenal dekat China. Menurut kepercayaan orang China, sup neh mampu menguatkan tenaga batin kaum lelaki. Hurrr!! Kenapa tak buat sup isteri dia jee. Lagi lah kuat tenaga batin tuh an. Tak logik langsung.

TOLONG TEKAN CHURP-2 KAT BAWAH NI BOLEH?


Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

46 komen:

sis92 said...

uweeekk eh termengandungkah beta?

diorang sudah mereng -,-

-SUPERGIRL- said...

sangat mereng !

eLLa n aLia said...

isk.. sanggup! balik p tiada tamadun..

hazfee said...

gila apa sanggup makan sup janin!

-SUPERGIRL- said...

ella - owg gyla tuh . tade psaan

-SUPERGIRL- said...

hazfee - sgt2 gyla !

Iqa Zulaika said...

ada jugak manusia yang mcm tu kan.. xda perikemanusian langsung..

Kiko Berdendang said...

geli plak rasaek..

shida'R said...

gilerr org negara china nih...jgn kate wat sup janin..lggar budak pon dia boleh,hurmm....duniawi..


pstt..entri SEO ni ^_^

kura said...

esh. esh. nk tenaga batin pg makan janin ikan paus atlantikk la. eheh. hahahh

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg takde otak!

✿ pink velvet ✿ said...

eeeyek! gelis sgt tau ... pengotor n kejam sgt dorang ni tau!

shiema sufian said...

eeewwww, gelinyaaa

adibbbb said...

geli dan. . . sedih tengok baby tu :'(

♥ wawawawa ♥ said...

euuww..huhu

-SUPERGIRL- said...

iqa - adee . pg dekat china tgk lah

-SUPERGIRL- said...

kiko - geli jgn tgk . hehe

-SUPERGIRL- said...

kak shida - betol tuhhh . langgar budak pon tak salah .

-SUPERGIRL- said...

kura - betoi tuhh .

-SUPERGIRL- said...

nuyui - otak ade tp letak dekat lutut :D

-SUPERGIRL- said...

pink - sgt kejam !

-SUPERGIRL- said...

shiema - geli tutop mate . hehe

-SUPERGIRL- said...

adib kesian dekat bayi tuh an . hum

-SUPERGIRL- said...

wawa - ap euw2 ? hehe

^^eKaTiKaH^^ said...

wekk... rase mcm nak muntah tngk gambar tu.. haishh.. zalim sungguh :/

-SUPERGIRL- said...

jgn muntah dekat sinii . hehe !

Dalila Samsudin said...

Ya Allah kesiaaan seyh tengok janin tu :O bodohnya diorang nih -.-

-SUPERGIRL- said...

bukan bodoh tp kurang pndai . huk

CikPuan Azizah said...

eyerrkkk... muntah gua! bertambah2 muntah lagi ni..grrr geli nyah!

Inz Indah said...

oshh!! yekk2..cner dorang tergamak makan..duuh selera sakan..haha

-SUPERGIRL- said...

kak jijah - muntah ? dah prgnant lah thh . hehe

-SUPERGIRL- said...

inz - tah lah dorang tade belas kasihan

zaza iman said...

erkk...xsanggup tgk...

NuZuL HaiRi said...

ssungguhnya org yg bbuat begini akan dilaknat oleh Allah swt

❖ Syaa ❖ said...

Hati dia mati , otak kering beku kot hehehe orang kafir an . huh

-SUPERGIRL- said...

zaza - jgn tgkkk . hhe

-SUPERGIRL- said...

nuzul - dapatlah dy pmblasan nt

-SUPERGIRL- said...

sya - tatau lah tuh beku ke tidak yg pnting xpatut wat cmnihh

! NZ Si Panglipur Lara ! said...

uhukhukk.wekkk
rse tak sanggup mkn sup lepas ni.uhukkkk

-SUPERGIRL- said...

haha . ad pulak ckp cmtuu .

Nafisah Ruslan said...

eee.. tak senonohnye! tah pape je lah.. segala bende nak dimakan nye..

-SUPERGIRL- said...

tah lah dunia skg neh mcm2 .. haih

ciksukaberangan said...

hhmm...no komen :(

Siti Fatimah :) said...

Euwwww koto gilew. sian baby. dimakan plak :'(

Unknown said...

Gila benar nih,tak ade yang salah lha'menuru orang china

dEdEQ dE wIshEs said...

SUBHANALLAH ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...