Aku Jual Blog


Haa Mee nak jual blog . Bukan jual. Tapi tukar dengan Samsung Galaxy Ace . Haaa . Sape lah bengap sangat nak tukor kan. Dah terang-2 Mee tipu. Taknak jual pon and tadak sape nak beli pongg. Saje bikin suaspendol jek . 

Aahh . Mee dah jarang online skarang sebab dah kerja . Kerja apa tak payah tahu dan Mee yakin tadak sape nak tahu pon . Yang pasti kerja paling relax . Kerja RTM . Rehat Tido Makan . Bengap 14kali ganda sape percaya. K lah bubye HEHE . Muahx sikit :*

Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

28 komen:

Pykaa Pdott said...

mane tahu kot2 ade yang nak beli ke , blog pon comeyh ape . hee :)

shida'R said...

hehe..toi ke nk juai..hasil titik peluh ktiaq sndri..muahhhahaha..

keje dia hebaqq makin lma makin lebaqq la...:P

Ibnuismaini Ismail said...

nak jual kira kilo ke camne? >:)

azizah :) said...

wah dah keje masyuukk la pasni..hehe

Hani Shaa said...

hehe .. nak jual bagi harag mura laa kan .. :) pasni da keje leyh kumpul duit bnayak2 kan ..

kura said...

kalau nk beli follower boleh? hehhe

sis92 said...

wee dah gaji nnt boleh le belanja kami semua :D

Cik Chokie said...

dah dapat gaji belanja2 lah ea :D murah rezeki nanti.

Wanieys said...

Blog cantikkk xkan nk jual ekekeke

Nyue said...

keje kat rtm yea..best laaa

Dak Fisha said...

jgn jual laa. heheh
amboii RTM yer.
cam fisha laaaa.. hehe
RTM la sgt kan. HAHAHAHA

Eein Azryn said...

RTM, rehat tidur makan. Haha.

CiK FizA said...

wahh. hebat lah. dh keje kan~ untunglaaa :DD

^^eKaTiKaH^^ said...

hihi. ingatkan betul. sayang woo nak jual blog.. wah, dah keje. best :D

Azee Hana said...

boleh la mee..jom exchange..haha

Leeya Hezlin said...

Ooh dah kerja eh..
Selamat bekerja cik mee.. :)

♥ wawawawa ♥ said...

jgn jual! header cun! hee~

Dba Dealova said...

blog cantik mesti ada yang nak beli nanti.kalau duit dah masyyuk nanti jangan lupa belanja...hehe

Azhafizah[フィザ] said...

ape salahnya kalau serius nak jual blog..hehehe..ok mee selamat bekerja ye..kerja leklok.muahh muahh jugak..^__^

zera eira said...

klau jual nak beli bole? Hehe.

Cik Yatt said...

syg wi nk jual2 blog ni..hehe.. amboi bz keja na

Zaza Ridzlan said...

amboi mee..rtm ye..haha..zaza pun dh jrg bila dh kerja ni..

tirahzairi said...

take care dear...keje elok2 k...

syafiqakarim said...

haha gua percayaaaa

eLLa n aLia said...

pcaya! hehe..

Hanis Aliya said...

Haha.. Mane la tahu ada org sudi nak beli blog ni ke.. dapat laa samsung galaxy ace seketul. :)

shar90 said...

laku kot... try le jual... hehee xP

Aliff Haikal said...

Siot ! kena bengap ! HAHAAA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...