Inilah Terjadi Bila Bersentuhan


Lihat tanda merah dalam gambar di atas

Kajian menunjukkan bahagian berwarna merah adalah peningkatan suhu yang tinggi dikawasan tersebut.Jadi berpegangan tangan membuatkan jantung seorang perempuan berdegup kencang kerana cinta dan kasih sayang.Sedangkan lelaki berdegup di otak dan anu kerana nafsu semata..

Mee penat nak tido .. huk . tataaa ... :)

Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

22 komen:

Hanamiko Sakura said...

uish~ ishishish.. (geleng kepala)

zera eira said...

yeke mee? Fuyoooo~~~
btw, renduuuuu meeee! :))

Ety said...

kesimpulannya, tak perlu pegang tangan, sabar sikit, tunggu lepas kahwin. hehehe :D

RazFiRa said...

erk! menyeramkan!

Hani Shaa said...

hmm .. sbeab tuhh kter perlu berhati-hati kan n menjaga batasan kita :)

shar90 said...

huh... tu fitrah kejadian lelaki kot,,, pegangan agame kene kuat sbb tu islam galak pernikahan... hehee =D

Dayz said...

Haha no komen laa, xprnh pula b'pgang tngn dgn laki so xtau rseny cmne.. ^_^

azizah :) said...

huhuhuhu tak tahu yg laki pikirkan tu.. alahai.. dulu pegang tangan gak..huhuhu

nasib dah kawen. ngehngehngeh

Camy Alya said...

errrrr. nasib baik takde boyfriend

*tetibe -_-

Hzndi said...

baru tau nih

Dba Dealova said...

baru tau...seram je

shida'R said...

hahahaaa.. =='

Zaza Ridzlan said...

erhh...hahaha... seram..

lama x jalan2 blog mee.. =)

kaishin said...

jalan penyelesaiannya KAWIN kan kan kan :D

Cik Yatt said...

errrr +_+

Azhafizah[フィザ] said...

auto refleks kan..so lepaskan..^__^

Aliff Haikal said...

erk erk Mee . HAHAHAAAA

syafiqakarim said...

wow....
*geleng2

Edy Fee said...

siyes takleh blah gambar.hahaha kantoi

Sarah Mohd Saleh said...

seriussslyy?? br tauuuuu =.=

ain dzaya said...

UPPSSSS!!ain baru taw..thankz mee sbb tlg bagi taw..:")

Gara-gara idea . . .

jal said...

tapi kalau pegang mak atau bapak sendiri pon jadi macam ni ke??

Hukum menggunakan wang hasil berblog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...