Go More Kelate Go More!!





Ehem. Sory sebab gambor pakwe Mee terrrrrrrmasuk dalam entry nih. Hehe. Esok bermulalah perlawan akhir antara Kelantan menentang Sime Darby . Dan kesunyian yang amat sangat bakal melanda bandar Kota Bharu. Kenapa? Sebab rakyat Kelantan kebanyakannya terbang ke Bukit Jalil secara berjemaah

Mee tak pegii ponggg. Cukup lahh tengok kat rumah berempat dengan mama , akak , dan adik perempuan . HUK ! Abah dan abang kemain lagi pegi Bukit Jalil dengan rambut allycats yang warna merah. Orang laki memang tak tahu malu kan? HAHA !  

"GOMO KELATE GOMO means GO MORE KELATE GO MORE"
Bahasa Kelantan memang adik beradik dengan bahasa orang putih. HAHA :D

PILIH HADIAH YANG AWAK NAK SEKARANG!!!

Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

24 komen:

Alia Amirah said...

Esok? Huuuuuu~ Go more Kelate, go more ! *Me bukan orang Kelantan pongg :3

-SUPERGIRL- said...

hehehe :D

Sally Yatiey said...

Khairul Fahmiiiiii :D hehe

Chenta Eyfa Najibrz said...

hehehe gomo jgn x gomo

Hani Shaa said...

gomo kelate .. hehehe

shafiq said...

hahaha , ejas v mene lar sep kito ,, haha , ;p

#indah betul bhasa org kelantan nih . hehe .

shar90 said...

gomo klate jage dok gomo.... ekekee
**baru tau yg gomo tu go more mcm gohek basikal asal dr go ahead kan... ehehe xD

shar90 said...

gomo klate jage dok gomo.... ekekee
**baru tau yg gomo tu go more mcm gohek basikal asal dr go ahead kan... ehehe xD

kinchnaf said...

go more KELATE go more !! ^_^

Hzndi said...

Nice info

nAj!hAh zAkAr!A said...

wah , org kelate rupanye . kito nie jiran negeri kelate . terengganu .

peteh terengganu peteh ^^

pape pun , gud luck negeri kelate . gomo kelate gomo . red warriors :)

epalejau said...

emm emm emmm.. nak sokong sime darbi buleh tak? sebab epal keja DALAM ladang sime darby. hahaha..dalam je, bukan keja ngan dorang pun ;)

tirahzairi said...

amboiii...gewe die...hehhee

Hanamiko Sakura said...

dah agak dah.. ore klate memey kaki bola.. hahaha!

aimaniman said...

salam kenal dna dofollow sini
bijak.. go more... memang BI=BKlantan

smoga yg baik akan menang supaya mutu bs malaysia naik.. akak sokong pasukan yg baik jer...

azizah :) said...

mee ore kelate ke? hahaha ore kelate memey minat bola eh? kuikuikui

sis92 said...

hanya sokong apex bila time bola jep

zera eira said...

zera tak reti bola2 lahh yang. hehe :)

kura said...

komfom kelate menang ni. *yakin. hehhe

-SUPERGIRL- said...

mesti lah ! hehe

ciksukaberangan said...

Go more kelate. Huhu. Semangat.! Cayalah. Yeah!

shida'R said...

mari bergomo heheee ^_^

shida'R said...

mari bergomo heheee ^_^

Dayz said...

lo inginkn gomo tu bnde.. sorry dayz xsbrp mhir bhse klntn btw sdg brusehe utk mhir.. yup! go more~ =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...