Superbudu KONON.





Percayalah, disebalik senyuman Kiutnya itu ada Buruknya. Disebalik wangiannya itu ada Busuknya. Dan disebalik Cantiknya itu ada Hodohnya. Berikut bukanlah pujian, tapi hanya nak nyatakan bahawa dia tidak sesempurna itu. 

Gelak tawanya disalah anggap. Sedarkah ada luka disitu? Layanannya tidak cukup baik. Kelakuannya apatah lagi. Tapi hanya itu saja yang termampu.. Jika ada yang lain lebih Molek caranya, ayuh.. Tampilkan ia. Sebab dia yakin tiada yang boleh lakukan sebagaimana dia pernah lakukan. 

Siapa "dia" yang dimaksudkan?? Disisi sebelah kanan. Itu lah "dia". SuperBUDU. Nama agak mencuit segala isi organ dalam badan, tapi percayalah.. Ada sesuatu yang lebih Seram yang ada pada Beliau. TITIK.

Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

33 komen:

^^eKaTiKaH^^ said...

wow, cantik budu tu..hihi

shedameor said...

haha, boleh pulak superwoman budu :P

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Budu pun boleyy , hahaha:)

Mizz ErMa said...

superbudu? hik3, 1st taem dgr okeh! =D

~Sweet Honesty~ said...

superbudu tu msti terer makan budu..hihi

zera eira said...

awat nya super budu tu aih? Hahah

Mia Meymi said...

haha..superbudu? cmne tuh ? :p

Dak Fisha said...

superbudu????menarik lar mee ni. hehe

diera_nadiera ulalaaa~ said...

^_^ hikhikhik mek kelate kite sedang memperjuangkan budu di mata msyarakt negeri lain la nih ^_^ hidup mee superbudu! ^_^

Sally Yatiey said...

Budu. hee :D

Cendol said...

haha ape yg seramnye pade super Budu ni?hihi.pandai kamu buat superbudu eh

azizah :) said...

budu pon budu lah.. janji jentik..wueekkk :P

E'in said...

mungkin senyum di luar tapi tak senyum di dalam..

syafiqakarim said...

siapaa

cci said...

yeahhh... super BUDUUU.. ^_^ unik ar nama tu.. ehehe.. ^_^ cute tul dak budu kat tepi ni.. :P

shida'R said...

xxxnnakkk buuuduuuu!!!

^_^

Fyfy Liew said...

ahahahak! comel sangat superbudu!

♥ wawawawa ♥ said...

alala i love budu! haha

Reena Onn said...

Hehehe... dah tukar jadi Superbudu pulak eh? :)

steffany daph said...

wohoo :D superbudu..hokey, itu sesuatu yg sangat baru.

AmyZana said...

Tak suka budu tp superbudu pun ok gak ;D

xila riston said...

dapdap nye buduuuuu

anamizu kaito said...

erkk Super budu ;P








slm ramadhan,
cik ana

eyjalukman said...

lama tak makan budu #eh

buatbest said...

Superbudu tu yg xthn tu..ngee~




.

farah amirah said...

huyoooo budu :)

Azee Hana said...

eh??? haha...superbudu ngn budu same x..haha

Wanieys said...

superbudu tu suka mkn budu erk hihi

shar90 said...

budu cap tereh ado dok nih? ehee xD

tirahzairi said...

super budu? erkkkkk

amir aizat said...

haha cool lah nama superbudu eh

wawa abdullah said...

superbudu ye? huhu xtahan nama.. :)

Edy Fee said...

hahaha giler la super budu..jnama baru ka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...