Nikah Batin???



Tadi Mee ada tengok 999 dekat TV3.. Ada siarkan mengenai bomoh yang memberi khidmat nikah batin. Mangsa yang menemui dia bertujuan untuk mendapatkan zuriat.. Dipercayai dah 4orang yang menjadi mangsa nafsu JAHANEM'S dia. Bermula dengan angkat sumpah didepan Al-Quran dengan ayat ayat yang telah dia sediakan. Boleh pulak main main dengan Ayat Suci. Goblok sungguh.. Ni BOMOH ke BONGOK?

nikah batin
Femes lu  masuk blog aku

Kemudian mangsa dipercayai dipukau.. Dan bersetuju untuk melakukan hubungan seks. Bomoh yang berkitabkan ajaran sesat itu sebenarnya telah dikantoikan oleh pihak Polis dan TV3. Kan dah pemes.. Mangsa yang seolah olah menjadi umpan itu nyaris nyaris dirogol oleh dia yang sudah siap sedia dengan hanya berseluar dalam untuk beraksi. Aksi kepala biawak mu. Tapi tak sempat sebab polis terus serbu. Bijok tak Polis kita? Masa tu mangsa dah nangis nagis dah.. Fuhh.

Nasib baik lah suami mangsa memberi keterangan mengenai bomoh ni.. Kalau tak makin ramai lah yang jadi mangsa dia .. Dikatakan khidmat nikah batin yang diberikan oleh dia sangat berkesan dengan mendapat zuriat. Mana taknya .. Dia rogol dah pasti dapat anak. Vudus vangang sunggoooohhhhh ..



Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

37 komen:

RazFiRa said...

aduhhh diorang ni blajar biology ke dulu? :(

Nur Syafinas said...

rugi tak tengok tadi :(

shidaR said...

giler!! awat la pecaya benda tahyul semua ni..ank zuriat kn kurniaan yg atas huhuhu...

azizah :) said...

sengal kan....ni la yg menakutkan ni..len kali tak payah la nak bomoh2 or urut dengan lelaki ni..bahaya!

piko ija said...

ade lagi mnusia caye bnde nie....dunia2

★ aIsyaH ★ said...

terok nye org cm dy ni..
xpt0t betol guna cara2 mcm tu ..dah tu permainkan islam..ish3..

boni kacak said...

banyak lagi kes2 macam ni sebenarnya, cuma ramai yang tak berani nak lapor.

aswadz said...

aku pun ada tgk kat tv3 td.

shar90 said...

vongok tol... patot hukuman kasi dgn gergaji xD

eja samad said...

menggunakan agama betol..

PotiaCasaDelarossa said...

sebagai Peromen so sy nak romen mengenai artikel di atas...: wah femes siap masuk TV sbb tak sempat nak membatinkan wanita itu... klu tak nyaris beranak... ekekek...
MORAL OF THE STORY: Kenapa nak jumpa Bomoh klu tak dapat zuriat? mohonlah dengan ALLAH SWT.. kerana dialah Pemberi rezeki dan Zuriat kepada Manusia. Kalau jumpa Bomoh pon klu DIA tak izinkan maka tak jugaklah dapat Zuriat itu... Sesungguhnya DIA lah Maha Pencipta sekalian Alam.

Fel said...

Manusia bodoh yang mempergunakan agama untuk memenuhi nafsu sendiri.

TiranaAduka said...

salam
Pagi jumaat disini

♥ wawawawa ♥ said...

aisyy mcm2..yg pegi jumpe bomoh nie pon x kan x pk dlu huhu

Aliff Haikal said...

macam muda je tok bomoh tu . hahahaaa

kan , vuduh vangang kan , memang lah mengandung kalau dah kena rogol .

Detective Fiqa said...

apelahh nak jadi. hmm
tulahh. kite prempuan ni kene hati hati.
jgn percaya kan org sgt

Momo said...

kalau aku jadi polis..aku tarik2 kepala laki tu..geram dol... bab die cakap nak amek kesempatan tu tak boleh blah..eeeeeee.... kasi ptong je..hahahahah

are_lin@yu said...

haishh bahaya benar..moga kita dijauhi dr semua ni..

Izwanie Eynia said...

padan muka mu! huh. teremosi pla lepas bca.. hee.. =D

IntaNBerliaN said...

Ya Allah... ada jugak camni... apalahhhh... seriau bomoh2 camni

nur anis said...

erk? macam macam je kan..

inche hlovate said...

kiranya mangsa tak sedar ae?

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ermmm sape yg pergi dapatkan perkhidmatan org tu..mmg dia pon vongok sama laa.. huhuhu~

KY said...

satu lagi kes kan? aduh, cepatnya percaya dengan perkara macam tu, kita kan dah tahu, semua itu rezeki Allah..memanglah kita kena berusaha, tapi biarlah dengan cara yg betul kan?

malam berdoa terus nak suruh Allah kabulkan, macam mana tu? sebaik2 pertolong hanya pada Allah swt..ye dok?

tirahzairi said...

eeeuuuuwwww

dEdEQ dE wIshEs said...

GILER LAH .. YG TUKANG BOMOH N YG GI JUMPE BOMOH TU PUN SAME JE .. HAHA

EEE .. MINTAK JAUH ..

TP PELIK KAN .. XKAN XPIKIR SEBELUM G TU .. HUMMM .. MACAM2 DA SKNG NI

Cendol said...

boooddddooooohh..haisshhh lah.mintak lah dgn Allah.mintak kat bomoh buat hape.haishh manusia2

shinji izac said...

hadoiii... yang g jumpa bomoh watpa..
doktor kan byk skng ni..

Everything's Everythings said...

MashaAllah.. benda2 mcm ni kena byk berdoa kan? mana boleh nk harapkan bomoh yg beri zuriat tu =.="

TiranaAduka said...

pagi sabtu disini,

Moga di beri petunjuk dan hadayah amin.

Myra Jay said...

Adoila, macam2 zaman sekarang..

Si Matatajam said...

Ada gak tengok kat tv3 ari...mmg suspen betoi la masa depa wat penangkapan tu..l

^^eKaTiKaH^^ said...

syaitan yg bertopengkan manusia.. haa, ini lah dye

Iffah Afeefah said...

geli la manusia gini

cci said...

cci ade tgk.. sib baik sempat wat tindakan... kalo x.. ntah bape ramai agi la yg jd mangsa c vonggok tu...
tp nape perlu jumpa bomoh.. lelaki lak tu.. haish... minta n berdoa la pada allah swt..mohon pd dia...

Nora Karim said...

kita ni pun sama jugak... doa pada Allah untuk dapatkan zuriat... bukan percaya pada bomoh...

Nurul Farahizzati said...

takutnya... tu la .. percaya lagi kat bomoh2 ni.. huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...