Apabila Ahli Sukan Jadi PELAWAK








Lawak Ahli Sukan - Selama nih duk tengok muka ahli sukan serious jee kan? Dan sekarang lihatlah aksi aksi mereka bila gambar mereka diambil secara tidak sengaja atau memang sengaja .. Lawak dan sangat menyeksakan. Persoalannya sekarang adakah mereka mempunyai penyakit yang sama iaitu sembelit tahap 3? Hanya mereka jee yang tahu. Kihkihkih!

lawak ahli sukan


lawak ahli sukan


Penonton juga ikut sama nak buat lawak jugak -_-"



Dan apabila situasi di kolam renang diberi sedikir sentuhan dengan latar belakang yang lebih menarik, begini lah hasilnya ...

Sukan itu SENI . wakakakaka!









Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

43 komen:

boni kacak said...

hahahahahaha.. yang duduk atas mangkuk jamban tu memang macam siot..hahahahhaa.. memang dorang ni ada sembelit..hahaha

Aliff Haikal said...

Before terjun dalam kolam , muka cun-cun hensem-hensem . Bila tgok gambar2 kat atas ni . HAHAHAHHAHAHA

♥ Nana BamBam ♥ said...

hahaha..laka laka muka masing2..
;p

Encik H said...

masing2 muka meneran..tapi..err..masing2 merak dalam seluar..zzzzz

Ahmad Saufe said...

xleh blah muke sorang2...hahaha

Jna marcello said...

hahaahhaah
yang pix terakhir tu xbole blah langsung kekeke

mee nape buat entry lawak hari raya..
isk isk isk ;D

Chic Na said...

hohoho.. serius lawak. tak sangka diorang ni berbakat jd pelawak. kikiki..

kura said...

hahahaha. mengamuk empunya badan! :P

shedameor said...

muahahaha. ini kelakar :D

Sarah Mohd Saleh said...

hahahha.itu mmg klakar,bole dah tu msk maharaja lawak mega.

✿Lady Ainaa✿ said...

hahaha.... xsenonoh muka! XD lawak!!

CekbOlat-bOlat said...

bahahaha . ngekk betoii mukaa

cci said...

hahaha.. jahat tau.. sapa yg wat tu.. ngeee kita semua ade sembelit ar.. mee yg mana rupa yg mana satu dr antara mereka tu.. ngeee.. hahhaha..

IntaNBerliaN said...

hihiii macam2 gaya ada... hehhe

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

huhahuha... buat muka time tga amik gambar memg lawak...

Myra Jay said...

wahahaaa, adoila memang lawak :D

Myra Azraff said...

hahaha,klaka gilos ! takboleh blah punya muka.yg edit tu lagi jahat.wakaka

Syarafi[skyforce331] said...

HAHAHAHA seni hebat!!!! :D

zera eira said...

mee! kelakooo gmba last tu! :)

fadz said...

hahaha.. mana la dpt pic ni..

shar90 said...

nasib baik xde kesan bau xD

aswadz said...

hahaha... kelakar.

Si Matatajam said...

Ha ha... Lawak betoi tgk mimik muka depa

❤farahin izzati❤ said...

muka spontan bila ambil gambar, haha
menarik woo, hehe

Suara Hati said...

ahahaha ...funny la :D

Cik Yatt said...

hahaha..sumpah kelaka

KY said...

hahahhaa...KY suka gambar last tu hihi

eita said...

haahahhah...
memang lawak..

*done digi n nationwide delivery..

Shasha Yacob said...

Hahaha, perenaqng tu yang xbole blah. Sukan adalah seni, dan jugak pelawak. hoooho

caliph shuriken said...

mana laa awk dapat semua pic ni, hukk...

tirahzairi said...

mmg klako...hehe

dya bunga said...

hahaha..sengal

Felly Sophia said...

Hahaha. Tak bosan nak tahan gelak tengok semua gambar tu.

dhiashahida said...

disamping mepunyai bakat pelawak yg tersembunyi mereka jua mmpunyai otot muka yg kuat..ehehee

azizah :) said...

hahahahaa gelak guling2.. memang candid la ni..

kaishin said...

muka sembelit tahap lapan dah ni..hehehe

ayut said...

adehhhhh..pulak dah...seni sungguh dh la jd yer -_-"

shidaR said...

hahaaa..ngekk la mee nih..!!

E'in said...

hahaha... wey xleh blah!

Bitt (double IS) said...

wakakakakkaakakkaa baru tau :)

Eca Dwinky Asha said...

xmenahannnnnnnnnnnnnnnnn.hahaha

dEdEQ dE wIshEs said...

HAHAHAHA .. LAWAK GILER

Yana Libra said...

adoi..xpasal2~ :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...