Setiap Gambar Ada Cerita #2 | INGAT MATI




cara tidak tinggal solat

Peringatan kepada diri sendiri ..


Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

46 komen:

Anum said...

insyaalah

Yousof said...

Betul!

Everything's Everythings said...

Bagus peringatan mcm ni ;D
thanks for sharing..

Jna marcello said...

;) suka dgn soalan ni..

dya bunga said...

peringatan kepada diri ya jugak

Fiza Suhaimi said...

terima kasih untuk peringatan.. fiza pun kekadang lalai.. :')

dEdEQ dE wIshEs said...

BETUL .. PERINGATAN TUK DIRI SENDIRI JUGAK

Akhmad Muhaimin Azzet said...

gambar yang sangat bermnafaat isinya ya....

Salam dari Jogja Istimewa...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

terima kasih ingatkan saya ;)

nuyui a.k.a miss YUI said...

sama2 kt beringt..

ஜ miss klanika ஜ said...

sentiasa ingat mati . ya..

ayut said...

:) peringatan bersama kan..

Myra Jay said...

Sama2 beringat..
Thanks sharing :)

inche hlovate said...

stuju :)

cweet pinky said...

huhuhu~ mekaseh kerana mengingtkan , salam singgah dari CP :D

shinji izac said...

ingat 5 perkara ~~~~~

Syarafi[skyforce331] said...

dengan ini saya menyokongnya seratus peratus :3

Si Matatajam said...

Peringatan untuk kak M jugak dik..

MingHuiRaingerz said...

melawat blog mee super!! boleh kan

unsecretostory said...

Terbaek :D
Insha ALLAH :)

Bitt (doubeIS) said...

:)

^^eKaTiKaH^^ said...

setuju sangat.. :)

azizah :) said...

Betul tu.bila kita ingat mati terus takut untuk tinggalkan solat kan

eita said...

intan untuk akak jugak

BeLLa said...

masyallah btol2

caliph shuriken said...

noted.. nice sharing...

jaakechik said...

ala jaa baru jer lepas dgr ayah jaa duk pot pet2 pasal ni tadi hehe. katanya kita hidup ni mesti selalu ingat mati. buat ibadat tu kena bsugguh2 seolah esok kita akan mati. muehehehe... ayah jaa sokmo nasihat gitu.

Aliff Haikal said...

betul tu Mee :"(

IntaNBerliaN said...

peringatan utk sy jugak ni...

boni kacak said...

terima kasih untuk peringatan ni awak :)

izan mama mia said...

mati itu pasti

nur anis said...

insyaallah..:)

are_lin@yu said...

ringkas tapi padat ! moga kita sentiasa mnjga solat ;-)

Aishah Jahirah said...

peringatan bersama...

cci said...

insyallah.. peringatan tuk diri sendiri gak..

shidaR said...

org zaman skg mee ckp hal mati pon bt ded jerh!!

Aida Omar said...

Betul2 ingat MATI mesti takut nak buat semua kesalahan.. T_T

syiela said...

betul... moga kita sentiasa menjaga solat

KY said...

madah pendek yg bermakna..InsyaAllah

Ema Blog said...

INSYAALLAH

Detective Fiqa said...

terasa :')

Edy Fee said...

duk pikiaq benda lain ja besenye

Suara Hati said...

betul tu..setuju. bole jadi peringatan untuk semua :)

kaishin said...

insyaallah..sama2 kita muhasabah diri :)

Yana Libra said...

betul2..takut kalau ingat mati ni..

Shasha Yacob said...

like your statement :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...