Hai Hai Hai Dan Hai





Jika rasa rindu ini memberi sesuatu yang baik kepada aku, maka aku akan kekalkan rasa ini didalam hati.. Dan jika ia akan memberi kekecewaan diluar keupayaan aku yang akan membuatkan aku rasa sakit yang amat, maka aku akan lepaskan rasa ini pergi. Tapi persoalannya sekarang adakah aku akan tahu apa yang akan terjadi dimasa yang akan datang samada ianya manis ataupun pahit. Jika ianya pahit sekalipun, masih mampukan aku melepaskan rasa rindu ini begitu sahaja? Ternyata aku hanya insan biasa yang hanya mampu kekalkan saja rasa ini ..






Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

29 komen:

Jna marcello said...

ye tentang rasa ;D

HIDUP INI UMPAMA AISKRIM ,NIKMATILAH IA SEBELUM CAIR *kenyit mata

jaakechik said...

bakpo ni mee? ada masalah ko? cer kongsi tehhh...

paripariputih said...

Insyallah... mampu... tapi ambil masa... belum cuba belum tahu... ^_^

fifie said...

Kalau rindu pada yang tersayang, luahkan lah. Hehe

boni kacak said...

saya doakan agar segala2nya dipermudahkan buat awak... dan semoga Allah memberikan jalan yang terbaik buat awak..amin...

Chic Na said...

layankan aje mee. :)

Shasha Yacob said...

rindu boleh, tapi jangan melebihi batas dari rindu pada yang satu. #justsaying mee :D

tirahzairi said...

tetbe sedih,...adoiii

shar90 said...

rindu sape ni haa? hee

shedameor said...

peeewit. jiwangnya awok ! rindu sape tu adik manis ? huhuhu

AmyZana said...

Buat apa nak rindukan org yg tak rindukan kita ? *menangis dlm hati* ._.

Arina Shamsul said...

lepaskan~ lepaskan~ lepaskan!


hahaha.

.::: Princess MOMOY :::. said...

rindunya pada kamu. lama x bw

Mizz ErMa said...

rasa rindu itu indah..hehe

QA's ~ mamapapa said...

lain mcm plak bunyinya..mcm ada mslah plak..sabar ye..byk2kn doa..jmput follow akak kmbali :)

iezayusof said...

bunyi macam sedih je :') nice entry sis :)

Aliff Haikal said...

sedihnya ayat dia :(

eita said...

susah kan bila perasaan ni datang...



klik colgate untuk mee

✿A I N A A✿ said...

ena pun kalau dtg perasan macam tu, memang tak boleh nak buang begitu shj.. perasan kita ni halus sgt kan... =)

cweet pinky said...

jiwang lo ni ...

Reena Onn said...

Harap semuanya :)

zila manaf said...

pls come to momma hewhewhew

KY said...

kadang2 kena rasai itu semua..baru dinamakan hidup

shidaR said...

hi mee..huhu sian mee xsempat nk jmpa kak shida..kak shida sbuk ngn keje smpai xde msa nk jenguk mee huhuhu^^

cci said...

er... buat keputusan yg terbaik k.

azizah :) said...

takpe... lepaskan saja rindu itu..

★ aIsyaH ★ said...

suatu perasaan y sukar ditafsirkan..~^^

9n0L4 said...

rindu tu mcm menunggu la kan. seksaaaa. :)

dya bunga said...

rindu kt mee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...