Selamatkan PALESTIN





Mee ambik gambar dekat atas daripada FB . Bayangkan kalau kite ada dalam situasi tu. Budak tuh dalam ketakutan dan cuba diselamatkan Bapanya. Tapi akhirnya menjadi mangsa peluru tentera israel jugak. Kejam kan? Kat mane lah agaknya sifat perikemanusiaan diorang?? HUM sedihnyaa T.T

GIVEAWAY TERHEBAT MINGGU INI >>> LINK

Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

20 komen:

Azee Hana said...

sedih bile tengok..sekarang ramai dah buat profile pic gambar yang atas tuh..=)

^^eKaTiKaH^^ said...

sekarang ramai yg pakai DP profile "support from malaysia". kesian mereka menderitakan

azizah :) said...

ya Allah kesiannya.. akhirnya jadi mangsa pengganas kan...

Dba Dealova said...

sedih sangat tengok keadaan diorang.kita ni duduk malaysia kena lah banyak banyak bersyukur

Dayz said...

dunia mkin mju, prgai mnusia plak mkin mundur lg2 ngere israel tu.. aish! mmg setn b'tpengkn mnusia btol la!~ =.='

Asyiqin Haulisah said...

pengganas tak akan pernah kenal erti kemanusiaan.

kura said...

penembak itu sgt bangsat.

Dak Fisha said...

tula. mati syahid. sedekah kan al-fatihah la tok mereka. emm. sedihh..

dorg kat sana derita luar.
tapi kita derita dalaman.

Dak Fisha said...

tula. mati syahid. sedekah kan al-fatihah la tok mereka. emm. sedihh..

dorg kat sana derita luar.
tapi kita derita dalaman.

sis92 said...

dp coklat >.<

Edy Fee said...

zalim..huh

-SUPERGIRL- said...

sangat zalim .

Hzndi said...

kejamnya :(

kaishin said...

Al-fatihah..:(

Ini Kisah Tia said...

ya Allah kesiannyaaaaaa ..

nuyui a.k.a miss YUI said...

sgt sedih..moga mereka mndpt balasan nanti..

♥ wawawawa ♥ said...

x dpt bygkan kalau sy kat tmpt dorg.. =(

Cik Kay Jue said...

huhu.. sedih tengok...

shida'R said...

hehee..kak shida xbt pn tp xla xmnyokong :)

ecadwinkyasha said...

matinya hamba allah ini mati syahid..insyaallah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...