Aku Tahu Kau GAY!


Yang bertompok oren + putih itulah "cing". Yang berbelang oren pulak tak tahu nama apa. Mungkin nasi lemak ikan masin. Mungkin. Kedua duanya jantan. Bila ada betina melenggang, sedikit ghairah pun tak terlihat diwajah mereka. Series, macam tengok pasu bunga je.

Bangun tidur je terus "brrrrrr" cari si jantan nasi goreng ikan masin tu. Bercumbu cumbuan sekali. Sedikit terbeliak mata kat situ. Kau tak takut mati ke kucing? haha. Tempat korang beradu. Bawah katil aku. Bawah katil kakak aku. Bawah katil aboh aku. Bawah katil abang aku tak masuk sebab BILIK LELAKI SANGAT BUSHUK. Highlight kat situ. Korang buat apa bawah katil? Risau -_-

ANDA MUNGKIN TERLEPAS ENTRI INI



Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

52 komen:

Detective Fiqa said...

errr. boleh pulakk gituu ==" hahaha :D btw comell je kucing tuu

Leeya Hezlin said...

kucing dua ekor tu sangat comel ok..
agaknya kucing2 ni suka kawan dengan yang sama jantina kot..
hehehe ^^

★ aIsyaH ★ said...

kucing pun nk bermanja..xP..

*comel la kucing tu..xD

Azriff Aziz said...

hahahahahah..kucen oh kuceng.hehehehe ada yang gay ye..emmm..mohon tuan punye kucing siasat selanjutnya..hehehe

Azriff Aziz said...

hahahahahah..kucen oh kuceng.hehehehe ada yang gay ye..emmm..mohon tuan punye kucing siasat selanjutnya..hehehe

N.Aima K said...

mmg ada kucing yg gay. pernah jumpa juga beberapa kali T________T

kaishin said...

kucing pun gay ke? haha

Everything's Everythings said...

hahahah kucing yg mcm ni pun ada juga ke xD
kelakar juga..

Eh ap lagu kt blog kau ni eh?

Aliff Haikal said...

hahaha entah2 kucing betina tu dah monopouse kot >.<

Fikri said...

Kucing gay xpa.. tak dosa. Haha. Btw, bilik aku wangi. bwh ktil ada jin tdo :D

zera eira said...

mee pikir negatif taww. kucing itu tidak berdosa. hikhik

ghenduuu mee sangattt!

syiela said...

hehehehe ada2 je mee ni

Zaza Ridzlan said...

comelnya..geram pulak tgk dia =)

piko ija said...

haha...kucing pun jadi...

Cik Yatt said...

jdi tukans skodeng kcing eh,,hihi

azizah :) said...

hish mee ni..biarkan dia.dia pon nak manja2 gak..hehe

cik mun said...

hahaha..

Sarah Mohd Saleh said...

kahkah...pandai awk slidik perilaku due eko kucin jantan tuh.mebi die malu nak usha kot kucin btina.ke die abes stok mengayat;D

Si Matatajam said...

Dua dua comel? Tapi mmg tak menahan betoi bila baca dialog kucing2 tu..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kih3. lawak beno dialog kucing ni :)

Aishah Jahirah said...

erk...bia betul...dia gurau2 je kot berdua..hee

shedameor said...

hemboi, kucing pon gay ! haha

diera_nadiera ulalaaa~ said...

^_____^ hahaha ada kucing yg gay..aduhai... hahaha

Nurulee said...

Hahaha. kucing nowadays =D

dEdEQ dE wIshEs said...

HAHAHA .. ASUDAH ..

aswadz said...

xpe2. kucing x sama cam manusia. bole je diorang nak jd gay. kih3...

Hanamiko Sakura said...

choyy! tajuk tak boleh bla.. hehe

boni kacak said...

hahahahaha..siot je.. BILIK SAYA WANGI OK!!! hahahahahaha

zila manaf said...

kucen pon peod? kuikuikui

jaakechik said...

bilik org lelaki bau busuk sbb simpan baju yg lama x berbasuh kot...hahahhaaa,...

psst2x : mee, hjung bulan ni free x? jom jumpa di kbmall...mau ka?

Shawn Razaleigh said...

sadis2. tiba2 risau jugak. hahaha

shar90 said...

kompem tengoh duk mgulek mayang... hahaa xP

cci said...

hahaha..oi2... itu pon mau cerita ka.. hahah.. :P comey ar kucen tu. ngeee.. :P

Nurrul said...

HAHA , belum tiba masanya lagi kot mereka nak mngawan.. :")

*suka dduk bawah katil ? hehe :"D

O CIKTEDDY said...

erk awat depa gitu?haha

Uncle Jonni said...

bukan tanak ngorat... tapi mereka malu...

maklumlah malu-malu kucing....

huehuehueheuheu

E'in said...

kalau dorg ngah wat aksi, sila tutup mata! hahaha

♥ wawawawa ♥ said...

hahaha xpe..mereka hny kucing ^^

Nurlyla said...

bawak mngucap... hahaha...

MamaEma said...

ada ke kucing camtu..hehehe

SYAH'IZZAT said...

hey hey bilik saya wangi eaaaa :p

shidaR said...

gay?? eeuuwww...

nadzirah sofia said...

sumpah lawak dialog tu..haha

sare ared said...

haha kucin gay >.<'

jaakechik said...

apa2 nanti kita roger pulok deh

eita said...

kucing pun ada spesis gini...
adeiii

Cendol said...

ha diorang longgok baju busuk bwh katil kot.haha

Edy Fee said...

takleh blaha ayt kucing tu.lawak.hahahahhahhaa siyesly

Masz Sidek said...

hahaha... memang ada kucing macam tu... kat sekitar rumah sy ada sekor warna hitam... bila dia tengok kucing putih sy terus dia mengeow dengan menggodanye.... mungkin dia ngatkan kucing putih tu betina kot... sbb dgn kucing betina yg lain pun dia mahu jugak.. heheheh

aku HaniAsyira said...

nama pun kucing.. kalau manusia menyusup bawah katil lagilah pelik.. heee~~

Fyfy Liew said...

hahaha suka dialog tu. lawak!

tirahzairi said...

kucing pon peot? hahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...