Haiwan Paling Seksi Didunia!






Sebelum ini Mee ada buat entri bertajuk Perempuan Paling Seksi Didunia [Lelaki Dilarang Tengok]. Tapi kali ini lain sikit. Sikit je la .. Yang penting masih lagi bertajuk Seksi iaitu Haiwan Paling Seksi Didunia [Haiwan Jantan Jangan Tengok] . Kihkihkih. Okeh jom layan gambar ..

gambar seksi


gambar seksi
censored muahaha :D

gambar miang
Muke miang gila -_-"


Anda Terlepas Entri Ini :-

Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

50 komen:

shar90 said...

meledak tgok... ekekee xD

caliph shuriken said...

kecian ckp kt burung tu miang, haha...

Jna marcello said...

hahahahhahaha TERBAIK!

azizah :) said...

muka bawah tu tak leh blah.. stim giler..hahaa

Aliff Haikal said...

kahkahkahkah mee , buat satu memek muka macam gambar last tu boleh ?? :P:P

kaishin said...

suka tgk muka burung hantu tu..hahaha

Bitt (doubeIS) said...

huhuhuhu yg last tu paling tak tahan...hehehe

Everything's Everythings said...

Hahaha mmg seksis habis la xD

boni kacak said...

hahahaha..memang betul2 nampak miang muka burung hantu tu.hahaha

RazFiRa said...

aww tergoda mak

Muttallif said...

Memang seksi

♥ wawawawa ♥ said...

hahaha yg no1 tu laa yg plg seksi! haha

dEdEQ dE wIshEs said...

OH TERGODA DEK BURUNG TU.. HAHAHA

Myra Jay said...

Hahahaa, adoila memang seksi :D

Mrs Lurve said...

amboi...seksi kemain hehehehehe..

Fel said...

Gambar nombor dua tu terlampau seksi.

nur azian said...

euuuw..
bukan peromen lah..
pengomen :)

seksi lah muka burung antu tu..miang :)

nur anis said...

hahahaha...

aswadz said...

dasat pose gmbr no 2 tuh. nsb baek kena censored.

shidaR said...

hadoiiii...seksi benorrr hehee :P

Mira Adzlia said...

hihi..seksi sgt

KY said...

aawwww...seksinya terseksa pulak tertengok hahaha

ayut said...

muke miang tu mmg ada gaya la..haha

fiza said...

Kah..kah...kah...memang seksi.

jaakechik said...

pandai mee bermain ngn SEO yer...hee....

p/s : mmg seksi gilet ler..org utan tu...

syiela said...

muahahaha yang last tu sangat gatal :)

Nora Karim said...

uh... mmg seksi...!

E'in said...

kahkahkah.. oiii mee........ gmbr no 2 tu paling xsopan!!!

Kesuma Angsana said...

ha ha ha no. 2 tu terbaik !

tirahzairi said...

eeeuuuwwww....geli pon ade tgk...hihi

aku HaniAsyira said...

sekdi habis ar dia kan

Khalilah MNor said...

Ada jugak gambar mcm nih..."terseksa aku melihat gambar ini. nasib baik tak berdosa..." kata haiwan jantan sekalian.. Hehe

p/s: MeeSupergirl, lagu yang awk main kat blog meruntun jiwa nih... huhu

Khalilah MNor said...

Oh, rupa-rupanya lagu sendiri.. hehee~!

shiyda said...

hahaha ! yg first tu , awww awww ! :P

Si Matatajam said...

Amboi seksi teramat aih!!! Hi hi tang muka miang tu tak menahan plak M tgk ha ha..

Detective Fiqa said...

hahaha lawakk jelahh tgk gambar tu hehehe

shinji izac said...

selamba je cimpanzi tu silang kaki kan :P

eita said...

pewwwiiiitttt....
hahahhaha

^^eKaTiKaH^^ said...

wow.. seksinye.. malu kite nak tengok.. haha xD

unsecretostory said...

Ohh makk you -,-
Hahaa . Gambar last tue mgoda betul ~

Suara Hati said...

alalala ..comelnya !!

TiranaAduka said...

suka burung hantu

dya bunga said...

hahaha..seksi gle anjing tu.

IntaNBerliaN said...

hahhaha... macam2.. :-)

Aishah Jahirah said...

seksa tengok keseksian diaorg...hik2

Nurul Husna Mohd Hassan said...

hik3. macam2 :)

cci said...

perghh.. mengancam.. muehhee..

Yana Libra said...

hehe..mmg seksi sangat~ :p

Shasha Yacob said...

hamboii, bintang pelihara ka? seksi engko.

nora said...

ha ha ha..yang mana tak di benarkan tengok tu lah yang nak tengok sangat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...