Lelaki Ini Termuntah Semasa Menaiki Roller Coaster | HAHA



Memang bahagia lah kan kalau berada dalam situasi kat atas tu .. Punya lah syok duk ternganga menikmati udara segar tiba tiba ada pulak yang mem-brokenkan nikmat dengan mendatangkan nikmat lain yang memang takkan dapat dekat mana mana manusia. HAHA. Bertuah betul diorang tu .. 

Anda terlepas entri ini
--AKU TAHU KAU GAY!
--IKLAN YANG MENYAKITKAN HATI!


Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

24 komen:

Everything's Everythings said...

kau pernah buat ke? =.="

Ym.Bundle said...

euwwww..kembang tekak aku..hahaha..

zera eira said...

zera kegelian mee oiii!

kaishin said...

seriau tapak kaki tgk roller coster tu..mmg takkan naik sampai bila-bila..hehe

Nurrul said...

Erkkk , loya tekak cek !

*tak pasal2 semua kemam aje .. werkk >_<

Iffah Afeefah said...

woi pengotor
kalau muntah pelangi lawa la gak

#tgk harga kat atas blog tu...

#mai la beli

#sedap okeh

MAY said...

yak!

Momo said...

memang sedap...haha

dyabunga said...

hahaha..nasib lah siapa yg naik ngn dia..hahaha

Kesuma Angsana said...

he he pening lah tu , tq singgah laman KA n dah follow u juga ye 1692

Anum said...

o tidak

faizfakhirin said...

tiba2 air hujan berperisa melekat kat muka..lepas tu tengah ternganga, air hujan tu masuk skali...fuhhhh heaven...

are_lin@yu said...

mmg kes naya ni..hihi

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

errkkkkkk ieeeuuuwwwww

KY said...

KY tak beranilah nak naik...

afiah_yaa said...

ohhh,tidak!!!!!!!!!
haha

Fel said...

Euwww! -.-

syiela said...

yek.. yek

Detective Fiqa said...

ohh noo pengsann sudahh~~~

E'in said...

ewwwww kembang tekak!

azizah :) said...

eeeeeee yakkkk!! kalau la terkena kt kita kat sebelah tu.. geli je..hehe

RazFiRa said...

kesian laki sebelah die tu!

shidaR said...

eeuuwwww.....tak lalu nk tgk pic tu heheee... :p

aswadz said...

dah mcm wat semburan berapi je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...