CURANG. Siapa Hebat?









Lelaki update status "Saya rindu girlpreng saya"
Gf 1 : "Dia rindu aku"
Gf 2 : "Dia rindu aku"

Perempuan update status "Saya rindu boypreng saya"
Bf dia tak tahu dan tengah ralik layan perempuan lain.

Fakta atau Auta?


Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

43 komen:

Chic Na said...

fakta. ngehngehngeh.. :)

shedameor said...

fakta ! haha. 100% agreed.

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

fakta...mencik org curang ne

^^eKaTiKaH^^ said...

fakta! --"

Sarah Mohd Saleh said...

hahahha.masing2 gf ttpue dgn kejilakesaan boipreng mereka.

kura said...

fakta yg diluluskan oleh kurakura, kanun 12321903381! hahaha :P

caliph shuriken said...

auta berfakta tuu, hukk...

merahitujambu said...

ahahaha..adehhhh

zera eira said...

curang buat pening je wooo! :(

★ aIsyaH ★ said...

hehe..susah nak ckp..kalau playboy mungkin..xD

Pykaa Pdott said...

fakta nie . hehe . slalu terjadi kat fb . haha :p

shidaR said...

hahaaa...ada la tu yg terasa nnt heheee :D

Suara Hati said...

sy sokong kalau FAKTA ...benda macam ni tak ada autanya haha

Dhia Dirham said...

ihiks fakta!

cweet pinky said...

fuh , fakta kowt , hehehe !!

boni kacak said...

saya tak ada gepren.. ni acano ni??haha

Myra Jay said...

Hheeee, ada kemungkinan jugak :D

Mieya Atiera said...

Setuju. Btw, Mieya cubit sikit kat iklan Nuffnang dari Lifebuoy :)

jaakechik said...

jaa percaya...segelintir tu memang ada yg jenis mcm tu...hehe...

jaakechik said...

jumpa jumaat 9hb nanti nak?

Kesuma Angsana said...

he he no komen!

nor sahirah said...

Tak semua kot cemtu . Tapi kalaw ada laki/prempuan jnis cemtu patot dicincang lumat2 jea ! *emo pulok*

nuyui a.k.a miss YUI said...

erk..no komen..kui3..

KY said...

eeemmm...mungkin kut, tapi tak semua..

aku HaniAsyira said...

kena tanya laki lah mcm ni.. auta ke tak kan.. ish2

aswadz said...

auta kot. hehehe...

E'in said...

fakta!

Jna marcello said...

100% fatkta!! ;D

Detective Fiqa said...

fakta :D hahaha.
tapi tapi.
shar tak mcm tu. lalalalala :P

Si Matatajam said...

Fakta plus auta..

Nora Karim said...

heheh.. no komen... :p

Bitt (double IS) said...

hehehe mcm mana nak komen ni...berhati2 la yer...

Eca Dwinky Asha said...

fakta.... :D

azizah :) said...

ekkk fakta kot...hehehe

dya bunga said...

fakta..:P

dya bunga said...

fakta..:P

.::: Princess MOMOY :::. said...

fakta !

tepat sekali. haha

Ikmal said...

Assalam, sekarang nie semua sama jer... lelaki ke, pompuan ker... dua2 sama... Apa yg penting setia dan kejujuran dlm hubungan... percaya juga amat diperlukan... tapi kalau satu pihak saja tak adilkan... betul tak....

Aliff Haikal said...

hahaha perempuan memang ah akan ckp fakta >.<

ayut said...

huh...sadis sungguh.adehhh..but tak semua :)

are_lin@yu said...

lelaki mmg mudah ucap segala..hehe

dEdEQ dE wIshEs said...

INI FAKTA .. HAHA

Yana Libra said...

depends pada individu tu sendiri~ :)

hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...