Woi, Jangan Nak MURAH Sangat.









Jangan terlalu bangga bila terlalu ramai yang menginginkan anda. Selalu ingat ini, "barang yang murah pasti ramai yang ingin memilikinya" .. Jadi, cuba untuk jual mahal dan tidak terlalu mudah untuk jelly dengan mereka yang cuba mendapatkan anda. HAK BERMAIN, HAK KAMI! <-- Tak ada kena mengena. huahuahua -__-"

best quotes


Jadikan diri kita berada dikumpulan yang Mahal. Dan pembelinya hanyalah Orang Kaya sahaja.. Ayat materealistik tak? Yee saya .. Menginginkan seseorang yang kaya dari segi budi bahasanya, kaya imannya, kaya perilakunya, kaya tanggungjawabnya dan seangkatan dengan itu .. Kaya dengan mata wang tidak semestinya  menjamin kebahagiaan. Tak kira lelaki atau perempuan .. Kerana dirimu begitu berharga! Haha.


maaf tajuk kurang sopan. hihi

Anda terlepas entri ini :-



Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

47 komen:

Anum said...

setuju gak ngan kata2 itu

Yana Libra said...

nice~ :)

jangan buat diri ni terlalu murah dimata orang lain~ :)

dhiashahida said...

betul tu...semua ni soal harga diri..kan..:)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

xpe jual mahal sket..baru laa nampak betapa berharganya diri kita.. hehe

Encik H said...

Erkk..mohon jangan letak hantaran mahal2..zzzzz

boni kacak said...

hahahaha..tajuk buat terkejut je.. takpelah. hak berblog hak individu.hahaha.tiba2 jugak kan.hahahaha

^^eKaTiKaH^^ said...

betul tu.. biar mahal, asal harga diri kite terjaga :)

cci said...

ya btol.. lebih baik kaya dengan budi pekerti.. ^_^

eita said...

akak memang jual mahal..segala2nyer mahal,..ehehhehe

Chic Na said...

haha.. setuju. suka ayat tu. cheap items have many buyers. :)

Fendy said...

betol la....mahal penting..

fifie said...

Bersederhana adalah yang terbaik :D

Aliff Haikal said...

Betul . Jadilah wanita yang mahal pada pandangan kami (lelaki)

Syarafi[skyforce331] said...

betul2...ada kuih yang mahal dan ada kuih yang murah...

najihahfara said...

biasanya yang mahal tu lah yg sangat berharga

caliph shuriken said...

aisey, ada jgak ayat hak bermain hak kami kt sini, hikk...

Dezee said...

Kaya itu satu bonus..tapi kewangan yang stabil itu sesuatu yang sangat2 penting..lagi semua orang cuma appreciate sesuatu yang susah nak dapat je..especially lelaki.. Dezee yang kata.XD

Ros said...

Assalamualaikum,

Yaaaa....betoi tu..kak Ros setuju seratus peratus he.he....

shidaR said...

aku mula konfius mukadimah dlm entri nih hehee :D

dapat yg btul2 kaya ok gak untung bdan hahaaa :D

jaakechik said...

pasni kita pakat jual mahal laa pulakkk ekekee

Jna marcello said...

YESSSS!! perfect entryyy!!! nkk copy paste letak kat dlm kepala heeeee "kerana entry mu begitu berharga"

izan mama mia said...

ehe...kerana sgt berharga...kena pandai jaga..

Aishah Jahirah said...

biar la dikatakan jual mahal daripada merendahkan maruah diri...

shar90 said...

mahal n berkualiti... yg ni terbaik xD

dya bunga said...

btl2..dya setuju ngn entry ni

Arjuna Silvera said...

yup jgn murah sangat...

ஜ miss klanika ஜ said...

betul jadilah dalam golongan 'mahal'

Cendol said...

haha nice entry,mee.walaupun tajuk mmg krg sopan tapi i loikeeeeeeeeeeee!!hahaha

Masz Sidek said...

suka entry ni... biar mahal janji berkualiti... :)

Myra Jay said...

Disebalik ayat tersirat mempunyai makna yang mendalam :)

kocix! said...

masalahnye bile juey mahey, deme kate sombong!

juey mahey sgt kang x kawin2 plak!

hahha..jdi skali skale buat lah diskaun skit..ngeee

dwaty said...

i like.... hehehe...

Mizz ErMa said...

setuju3..hehe tp kalau terlalu mahal xboleh jgk..nnt xde yg mampu nk beli pulak..tol x? hihi

Detective Fiqa said...

stuju~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.
:D hehehe

Sop Nama Saya said...

Sop sgt kaya
Kaya dgn budibahasa :) heheheh

Shasha Yacob said...

nasib baik aku xdak orang nak, haha

aku HaniAsyira said...

jgn nak bajet sgt laku lah tu ei maksudnya

KY said...

kita wanita ini memang kena jual mahal sikit, biar lelaki respet kat kita, kan?

IntaNBerliaN said...

bagus ni.. sekurang2nya ia bg perkembangan yg positif utk adam :-)

IntaNBerliaN said...

alahaiii sorry... dah tersalah paste komen kat entry ni plak.. hihi

btw, betoi tu, jadilah diri kita ni 'mahal' kan.. -)

IntaNBerliaN said...

alahaiii sorry... dah tersalah paste komen kat entry ni plak.. hihi

btw, betoi tu, jadilah diri kita ni 'mahal' kan.. -)

Nisa Greennnpanda said...

craft yg sy wat sumer hrga b'patutan, xmahal sgt, hehe..
eh, lari topik lak.. XD

yup3, xleh rndahkn hrga dri kite sgt..

E'in said...

ade org ckp, perempuan yg sombong ialah perempuan yg setia..

Si Matatajam said...

Harga diri seseorang wanita tu mmg tak ternilai...kena la jaga elok2..

Suara Hati said...

betul betul ..sy setuju

Mieya Atiera said...

Yup, betul tu. Sebab tu kalau pergi keluar ke mana-mana and then terdengar bunyi ala-ala tikus, Mieya buat tak tahu je.

shedameor said...

setujuuuuuu !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...