Kenali Penyanyi Asal Lagu Doraemon





Penyanyi Asal Lagu Doraemon - Selama nih tertanya tanya jugak siapa lah yang nyanyi lagu Doraemon nih.. Susah kot nak buat suara macam nak berak tak nak berak tu. Huahuahua .. Setelah diselidik. Ehem .. Penyanyi asal lagu Doraemon ialah Komiko Oosugi dan dinyanyikan semula oleh Satako Yomano. Haikkk Haikkk. Tiba tiba -_-"

Komiko Oosugi

Satako Yomano



Nobita?? HAHA

Inilah gambar terbaru Doraemon dan Nobita 

Abah Mee yang hampir berusia 50tahun pernah cakap cerita Doraemon neh sebelum dia dilahirkan lagi dah ada.. Jadi dia keluar je dari perut nenek, terus duk nyanyi nina nina nininaaa ~~ Boleh percaya ke? Haha. Yang penting Doraemon tak pernah tua. Sekurang kurangnya bagi lah kedut sikit tang bulu kaki kee ... Kihkihkih.. Jom layan lagu Doraemon yang dinyanyikan oleh Satako Yomano.



Anda terlepas entri ini :-
WAJIB BACA! Surat Layang Dari Allah SWT
Penangan Photoshop






Terima Kasih Daun Keladi, Dah Bace Komen Lah Sekali :)

55 komen:

KY said...

KY suka citer doremon, tapi kat kita pun ada suara unik mcm tu jugakk..upin & ipin kan?

dya bunga said...

abah dya pun ckp mcm tu.haha

Chic Na said...

errr betul ke dah lama? mmg patut dah tua diorg ni. dah tak comel. huhuhu..

IntaNBerliaN said...

dulu akak pun minat sgt doraemon ni.. siap beli komik lg.. hihi

zera eira said...

kecomelan sedunia!

cci said...

camne la ek dia wat sore tu... hehe

Nisa Greennnpanda said...

hehe.. hebat kn suare die comel aje time nyanyi...

mee, kartun mane leh tua, haha.. XD diorg immortal..

E'in said...

alahai doraemon.. haha

Jna marcello said...

hahahahaha at lest taw suda sape punya suara yg kiut tue!! nice sharing beb ;))

Mila Ahmad said...

ada lagi ke cete doraemon kat TV er?

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

terbaik.. original.. an an an an an

.::: Princess MOMOY :::. said...

ahhhaaa...baru tahu
rupanya singernya opuan

jaakechik said...

lagu dan citer peberet jaa dari dulu hingga kini nih...ekekeke

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

nti bg alamat ea

shar90 said...

pegh... rase mcm budok2 balik bile dengor lagu nih... hehee xD

Si Matatajam said...

La tu rupanya tuan punya suara lagu doraemon...

Suara Hati said...

haha sy selalu tengok kartun doremon tapi tak pernah kenal pun penyanyi lagu doremon hehe

asfira aminuddin said...

itu ke gambar nobita? hahaha kelakarnyee!

eita said...

baru tau....

dah lama tak tengok doraemon...

Mira Adzlia said...

hihi....doraemon yg bertahan sejak berabad lama...serius..kagum :)

zila manaf said...

an an an dokayumisuku dolaemonnnn huhu

Detective Fiqa said...

tuu diaa. penyanyi dia comell kott suara :D kan kan?

Ayumi Comot said...

meh nak nyanyi versi ayu...

an an an~
totemodaisuki~
doraemommmmmm~

hahaha

Aishah Jahirah said...

antara kartun yg xpnh boring tgk berkali2....lagu dia pun terikut2 nyanyi..hehee

boni kacak said...

hahahaha..suara dia sangat2 comel..hehehe

Iffah Afeefah said...

cte doremon lak pulak die ni hehee

apis of art said...

asal nobita dpt 100 tu?

Shasha Yacob said...

Lama jugak doremon ni kan. haipp, aku yang minat kartun jepun pun mals nak menyelongkar siapa disebalik dalang doremon, terima kasih atas info ni mee. *terskema sekejap ayat dia tu. hiih

shidaR said...

nice info hehee..bljar seo ke dik?? :D

inche hlovate said...

haha mood doraemon smpai..habis la

Syarafi[skyforce331] said...

haha..tak leh blah nobita...muka blur!!.. :D..owh pergh suara mantop!!

Pykaa Pdott said...

betol tuh mama pyka pon cakap mcm tuh jgk , tapi plik doremon tak pnah tua2 pon , asyik duk jdi budak skolah je . haha . tp doraemon memang best sgt la . tak pnah mis tgk cita tuh . hehe

Aliff Haikal said...

memang doraemon ni dr kecik lagi . Huhhh bertahan lama kot . hehehehe mcm citer spongebob :)

Dezee said...

Alih bahasa doremon ni je yang Dezee rasa agak sesuai dengan karaktor. Ninna4x anaetekureru..(tibai).XD

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

dair kecik lagi dah layan citer doremon nie.. skang umur dah 27... masih layan gak citer nie...

perghh peminat setia sungguh kan..kan..

Mieya Atiera said...

Penyanyi nya dah tua tapi suaranya muda. Lunak sangat.

Chenta Eyfa Latieyfa said...

hehehe..suke gak layan cite doremon nih

cweet pinky said...

hahaha , baru taw nih , but comel sangat lagunyerr .. hehehe !!

nuyui a.k.a miss YUI said...

ada tgk vid ni..comel aje suaranya..ingtkan lelaki..

Arina Shamsul said...

oo baru tahu..hehe

hahaha..cian nobita dan doremon dah berwajah tua..

Shasha Yacob said...

eh, makcik doremon menyanyi ohh. tak kusangka.

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

shidaR said...

hehee..mcm xkena lak sore dgn tuan bdan hahaaaa :D

Bulan Syurga Firdausi said...

ooo yeke heee baru tau....

Nadratul Syazwana said...

Ehhe, comel je suara dia kan ><

Edy Fee said...

lawak gle doremon tua.hehehehe

Reena Onn said...

Errr... setahu akak Doraemon start masa tahun 1969. So, bila campur, tolak, darab, bahagi jadilah 43 tahun. Takdelah tua sangat kot. Hehehe... lainlah kalau umur sebenar pencipta Doraemon (dah meninggal dah pun). Apa-apa hal akak pun peminat Doraemon jugak, habis dah koleksi buku Doraemon akak beli. Weee...

Jna marcello said...

nape sunyi sepi blog ni?? awk sihat x?

Pokok Manggis Depan Rumah said...

ini la orang nye yea.. ingatkan budak-budak yang nyanyi. Suka tgok cerita ni masa kecik :-)

shedameor said...

amboi, peminat doraemon ke ? huhu

man said...

Kartun jepun paling lama kat malaysia.hehehe

caliph shuriken said...

klau x silap pencipta asal doraemon dh xde dh.. skrg pewaris dia yg teruskan animasi ni utk versi baru ^^

Myra Jay said...

Hahaaa, lawak tul tengok pic Doraemon dan Nobita masa tua :)

**Sama gak baru tau penyanyi asal lagu tu**

azizah :) said...

wooo... baru tau ni..tp citer ni memang di minati setiap generasi kita kan..

akami gakata chapatsu said...

Seandainya masih mungkin
Ingin rasanya diriku
Berteduh di hatimu
Di dalam pelukanmu
Seandainya masih mungkin
Menyatu kita berdua
Datanglah dalam mimpiku
Walaupun sesaat saja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...